فتاحی: شورای تامین مجوز برگزاری بازی تراکتورسازی - ماشین سازی را در بنیان دیزل نداد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: شورای تامین مجوز برگزاری بازی تراکتورسازی- ماشین سازی در بنیان دیزل را نداد و این موضوع ارتباطی به مالکیت زنوزی در ۲ باشگاه ندارد.

فتاحی: شورای تامین تهران مجوز برگزاری بازی تراکتورسازی- ماشین سازی را در بنیان دیزل ندادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ فردا (پنج شنبه) میهمان ماشین سازی است.

بازی‌های خانگی تیم ماشین سازی در ورزشگاه خانگی این تیم یعنی ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می‌شود، اما طبق اعلام سازمان لیگ دربی تبریز باید در ورزشگاه یادگارامام (ره) این شهر برگزار شود.

برگزاری دیدار شاگردان رضا مهاجری و جرج لیکنز در ورزشگاه یادگار امام تبریز شائبه‌هایی را درباره نقش محمدرضا زنوزی (مالک ۲ باشگاه) در این تصمیم به وجود آورد و سبب شد سایر مدعیان قهرمانی لیگ برتر به انجام شدن دربی تبریز در ورزشگاه خانگی تراکتورسازی اعتراض کنند.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: موضوع برگزاری بازی ماشین سازی- تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام هیچ ارتباطی به مالکیت همزمان زنوزی در ۲ باشگاه ندارد بلکه شورای تامین استان آذربایجان شرقی باید برای برگزاری بازی‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل مجوز بدهد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در بازی‌های اخیر تراکتور در تبریز تماشاگران زیادی به ورزشگاه رفته اند، شورای تامین مجوز برگزاری بازی در بنیان دیزل را نداد و این موضوع دیگر دست سازمان لیگ نیست.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پایان تصریح کرد: تراکتور و ماشین سازی ابتدا درخواست کردند این بازی در یادگار امام برگزار شود، اما تا زمانی که شورای تامین نظر خود را درباره محل برگزاری این موضوع اعلام نکرده بود، با این درخواست موافقت نکردیم.

فتاحی در مورد همکاری تیم‌های لیگ برتری و دادن بازیکن به تیم ملی فوتبال امید گفت: باشگاه‌ها همکاری لازم را داشته اند و ۴ تیم هستند که بیشتر از ۳ بازیکن در تیم ملی امید دارند. استقلال ۵ بازیکن داشت که صیادمنش مصدوم شد می‌شود ۴ بازیکن، سایپا ۴ بازیکن و پدیده هم ۴ بازیکن دارد. هفته گذشته با کرانچار سرمربی تیم ملی فوتبال امید جلسه‌ای برگزار کردیم امروز نیز جلسه‌ای با شفر و کرانچار خواهیم داشت.

او ادامه داد: با دایی به شکل تلفنی صحبت کردم، استیلی نیز با او گفتگو کرده است امیدواریم به توافق برسیم. اگر این اتفاق نیافتد طبق قانون، چون ۴ بازیکن سایپا در اردوی تیم ملی امید هستند بازی شان مقابل نفت مسجد سلیمان لغو خواهد شد. تیم‌های دیگر که زیر ۳ بازیکن ملی پوش دارند نیز باید بازیکنانشان را در اختیار تیم ملی امید قرار دهند.

فتاحی در مورد همکاری تیم ملی امید با باشگاه‌ها گفت: تیم ملی امید در این هفته با باشگاه‌ها همکاری کرده است و تیم‌هایی که بیشتر از ۳ بازیکن داشتند در اختیار باشگاه‌ها قرار داد مثل پدیده و سایپا. برای بازی عقب افتاده تیم سایپا با تیم پیکان که قرار است ۲۱ اسفند برگزار شود قرار شده است بازیکنان ملی پوش در اختیار این تیم قرار بگیرند.

او در مورد زمان برگزاری دربی اصفهان بین ذوب آهن و سپاهان گفت: در تعطیلات عید این دیدار را برگزار خواهیم کرد.

فتاحی در مورد خبری که منتشر شده بود مبنی بر اینکه تیم‌های پرسپولیس و استقلال باید بازی هایشان را در ورزشگاه تختی برگزار کنند گفت: بنر تبلیغاتی در ورزشگاه آزادی نسب شده بود که این موضوع خلاف قوانین سازمان لیگ،‌ای اف سی و فیفا است و در بازی دیروز تیم پرسپولیس دیدیم که هیچ بنری وجود نداشت. در جلسه‌ای که با حضور داورزنی و مسئولان شرک توسعه و تجهیز برگزار شد که نمایندگان ۲ باشگاه تهرانی نیز حضور داشتند مقرر شد که ورزشگاه آزادی دیگر از این بنر استفاده نکند و در رابطه با تبلیغات مستقل عمل نکند. تبلیغات برای سازمان لیگ است و ۸۰ درصد از این مبلغ برای باشگاه‌ها است.

او در مورد اردوی تیم ملی در تیر ماه سال آینده گفت: در تیر ماه مسابقات لیگ نداریم و زمان آماده سازی تیم‌ها است. قرار شده است تیم ملی در تیر ماه در یک تورنمنت شرکت کند. ما نیز در برنامه مان این موضوع را در نظر گرفتیم. برای اینکه با باشگاه پرسپولیس، استقلال و ذوب آهن که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند همکاری کنیم از فدراسیون درخواست کردیم و فیفا دی فروردین را با توجه به اینکه تیم ملی بازی نداشت از تیم ملی گرفتیم تا بازی‌های این ۳ تیم را در آن تاریخ برگزار کنیم. برانکو برای اینکه این بازی بین ۲ بازی آسیایی شان قرار می‌گرفت با این موضوع موافقت نکرد.


بیشتر بخوانید:

واکنش رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به حواشی اخیر

برانکو: با جاه‌طلبی به مصاف نساجی می‌رویم/ برنامه‌ریزی‌ها سودی برای بازیکنان ایرانی ندارد

علی دایی: فولاد در ۲ بازی قبلی بدشانسی آورد


انتهای پیام/

صحبت‌های فتاحی در مورد دیدار ۲ تیم ماشین سازی و تراکتور سازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار