ورزشگاه آزادی برای عموم مردم پولی شد

مدیریت ورزشگاه آزادی برای استفاده از این ورزشگاه و پیاده روی دور دریاچه هزینه ۳۰۰ هزار تومانی در نظر گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی بخشنامه صادر شده از سوی علی اکبر شعبانلو، سرپرست مجموعه ورزشی آزادی مسئولان این ورزشگاه از امروز (چهارشنبه) بنر‌هایی در ورودی‌های این مجموعه نصب کرده اند که طبق آن به غیر از ورزشکاران، مربیان و کارمندان فدراسیون‌ها سایر افرادی که بخواهند از امکانات این مجموعه استفاه کنند باید هزینه‌ای را پرداخت کرده یا با مراجعه به پذیرش ورزشگاه کارت عضویت دریافت کنند.

موسوی، مسئول روابط عمومی ورزشگاه آزادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برای تمام اعضا کارت عضویت را تعریف کرده ایم و بسیاری از فدراسیون‌های مستقر در مجموعه این کارت را دریافت کرده اند. دنبال الکترونیکی کردن ورودی‌ها هستیم و برای تردد روزانه باید این کارت در اختیار اعضا قرار بگیرد. این کارت‌ها به صورت رایگان در اختیار مربیان، ورزشکاران و اعضای فدراسیون‌ها قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: افرادی که می‌خواهند از سایر امکانات مجموعه آزادی مانند دریاچه استفاده کنند باید کارت دائمی یک ساله با بهای ۳۰۰ هزار تومان تهیه کنند یا اینکه به صورت روزانه این کارت را با پرداخت مبلغ ۲ هزار تومان شارژ کنند. در واقع ما تنها از افراد و خانواده‌هایی که می‌خواهند وارد مجموعه شوند مبلغی را دریافت می‌کنیم. این هزینه‌ها سال‌ها است در آکادمی انقلاب اخذ می‌شود. به صورت مثال برای استفاده عموم مردم از جاده تندرستی آکادمی انقلاب پولی از مراجعه کنندگان گرفته می‌شود.

موسوی درباره بی اطلاعی مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از این تصمیم سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تصریح کرد: تنها مدیر روابط عمومی شرکت توسعه و تجهیز از این موضوع بی اطلاع بوده، اما هماهنگی‌های لازم با کریمی (رئیس شرکت توسعه و تجهیز) انجام شده است. حدود ۲۰ روز قبل در مقابل ۵ درب اصلی مجموعه بنر‌های مربوط به این موضوع نصب شد. مردم تا روز شنبه (۱۸ اسفند) می‌توانند به صورت رایگان از امکانات مجموعه استفاده کنند، اما از آن روز به بعد باید کارت دائمی یا روزانه تهیه کنند.

او درباره اینکه با توجه به عمومی بودن مجموعه ورزشی آزادی آیا گرفتن هزینه از مردم برای استفاده از امکانات این مجموعه قانونی است یا خیر، گفت: تمام مجموعه‌های زیر نظر شرکت توسعه و تجهیز مانند ورزشگاه و آکادمی انقلاب عمومی هستند، اما برای استفاده از امکاناتشان باید ساز و کار‌هایی در نظر گرفته شود. این موضوع ارتباطی هم به مشکلات مالی ورزشگاه آزادی ندارد چرا که سال‌ها پیش و زمانی که وضعیت اقتصادی تا این اندازه خراب نبود برای استفاده از امکانات آکادمی انقلاب هزینه‌ای دریافت می‌کردیم.‌ این مبلغ بسیار ناچیز هم برای ایجاد ساز و کاری مناسب در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

هزینه ورود به ورزشگاه آزادی چقدر است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار