۳۷۰ هزار اصله نهال در خاش غرس و توزیع شد

حدود ۳۷۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر در گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور امام جمعه و مسئولان در خاش غرس و میان مردم توزیع شد.

۳۷۰ هزار اصله نهال در خاش غرس و توزیع شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، کبدانی مدیر جهاد کشاورزی خاش  در حاشیه این مراسم گفت: از روز‌های قبل تاکنون افزون بر ۳۱۰ هزار اصله نهال با تلاش و همت همکاران ما در جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در این شهرستان توزیع و کاشته شده است.

حمیدرضا کبدانی افزود: از این شمار نهال‌های توزیع شده، افزون بر ۱۵۰ هزار اصله نهال پسته تولیدی نهالستان‌های این شهرستان بوده که میان کشاورزان توزیع شده است.

عبدالوحید هاشمزهی معاون شهردار خاش هم گفت: این شهرداری نیز در آستانه سال نو با کشت و توزیع افزون بر ۵۵ هزار اصله نهال به استقبال نوروز رفته است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش نیز گفت: کاشت نهال و درخت صدقه جاریه بوده و این عمل در نزد پروردگار متعال پسندیده و دارای ارزش و اعتبار است و هم اینک نیز بعد از وقوع بارش‌ها در اسفندماه بهترین شکرگزاری همین غرس نهال و درختکاری است.

محمدرضا بهادرزهی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خاش هم گفت: با توجه به اینکه در اسفند ماه شاهد نزول رحمت الهی بوده ایم و تا حدودی نیز مشکلات کم آبی در مناطق این شهرستان رفع گردیده از مردم می‌خواهیم در کاشت و نگهداری درختان یاری گر ما در این ارگان باشند.

انتهای پیام/ع

۳۷۰ هزار اصله نهال در خاش غرس و توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار