شبکه «الاقصی» به اظهارات خصمانه نتانیاهو علیه این شبکه واکنش نشان داد

شبکه ماهواره‌ای الاقصی اظهارات خصمانه بنیامین نتانیاهو در خصوص اعلام این شبکه به عنوان یک سازمان تروریستی را به شدت محکوم کرد.

شبکه «الاقصی» به اظهارات خصمانه نتانیاهو علیه این شبکه واکنش نشان دادبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، ­شبکه تلویزیونی الاقصی با انتشار بیانیه‌ای اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و توصیف این شبکه به عنوان سازمانی تروریستی را محکوم کرد.

شبکه ماهواره‌ای الاقصی اقدام نتانیاهو را در اعلام این شبکه به عنوان یک سازمان تروریستی به شدت محکوم کرد.

شبکه ماهواره‌ای الاقصی دیروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد نتانیاهو از این نوع اظهارات خصمانه برای رقابت با رقیبان سیاسی خود در انتخابات اسرائیل استفاده می‌کند.

رژیم اشغالگر آخرین بار سیزدهم نوامبر گذشته ساختمان شبکه الاقصی را هدف قرار داد.

شبکه الاقصی تاکید کرد که این شبکه تنها یک موسسه رسانه‌ای فلسطینی است که در چارچوبی مشخص و در راستای حقوق رسانه‌ای فعالیت می‌کند، چارجوبی که قوانین بین‌المللی آن را تعیین کرده است.

الاقصی بار دیگر تاکید کرد این شبکه برای تحقق عدالت و دفاع از فلسطین همواره گام برخواهد داشت تا اینکه ملت فلسطین آزادی خود را به دست آورد و از اشغالگری‌های اسرائیل نجات یابد.

شبکه الاقصی در همین حال درباره تکرار جنایت صهیونیست‌ها و حمله موشکی به ساختمان این شبکه و زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی و عرف‌های جهانی هشدار داده است.

شبکه الاقصی همچنین مسئولیت جان کارکنان این شبکه را به عهده رژیم اشغالگر اسرائیل دانسته و از همه موسسات رسانه‌ای عربی و بین‌المللی خواسته است اظهارات خصمانه نتانیاهو را محکوم کنند.

در بیانیه الاقصی از سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر خواسته شده است در برابر این تهدیدات مستقیم، تدابیر لازم قانونی اتخاذ کنند.

یادآور می‌شود نتانیاهو ظهر روز چهارشنبه ضمن دستور ممنوعیت فعالیت شبکه الاقصی، این شبکه ماهواره‌ای را یک سازمان تروریستی تحریم شده اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار