پیروزی در انقلاب اسلامی نشان داد که مردم ایران ظلم و ستم را نمی‌پذیرند

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان اینکه انقلابی بودن نسل چهارم وجهه تمایز انقلاب است، گفت: اعتماد به جوانان همواره راهگشای امور بوده است.

پیروزی در انقلاب اسلامی نشان داد که مردم ایران ظلم و ستم را نمی‌پذیرندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، حسین تاریخی  دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور   امروز پنجشنبه در آئین اختتامیه نمایشگاه مدرسه انقلاب که در سالن اجتماعات کتابخانه امیرکبیر کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: روحیه حماسی و غیرتمندانه دانش آموزان کرمانشاه همیشه برای ما مثال‌زدنی و متفاوت از سراسر کشور است.

وی افزود: یکی از دستاورد‌های نظام پس از ۴۰ سال همین دهه هشتادی‌ها هستند که با اینکه انقلاب را درک نکردند و تصویری که از انقلاب دارند را فقط در فیلم‌ها، عکس‌ها و رسانه‌ها برایشان ایجاد شده است پس از گذشت ۴۰ سال این دهه با شور و انگیزه در مدارس فعالیت و دستاورد‌ها و تاریخچه انقلاب را روایت می‌کنند و این در انقلاب‌های بزرگ دنیا بی سابقه است.

تاریخی همچنین روحیه ظلم‌ستیزی و مبارزه با ستم ملت ایران را بی نظیر دانست و بیان داشت: پیروزی در انقلاب اسلامی نشان داد که مردم ایران ظلم و ستم را نمی‌پذیرند و حتی وارد عرصه پیکار می‌شوند تا به پیروزی برسند مردم این مملکت هیچگاه از آرمان‌های خود کوتاه نیامدند اگرچه گاهی برخی از مسئولان در مقام خود متزلزل می‌شوند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور عنوان کرد: در بیانیه گام دوم که از سوی رهبر حکیم بیان شد مخاطب اصلی جوانان هستند و رده سنی آن‌ها را از ۱۵ تا ۴۰ سال دانسته‌اند و این بدان معناست که بالاترین مقام این کشور توقع دارد که جوانان مسیر حرکت و توسعه این مملکت را به دست بگیرند و کشور را به افق‌های آرمانی نزدیک کنند

 

انتهای  پیام/ز

 

یکی از دستاورد‌های نظام پس از ۴۰ سال همین دهه هشتادی‌ها هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار