شرکت سازنده عنوان Just Cause 4، چند ماه پس از انتشار نسخه اولیه این بازی نسخه نهایی آن را به Xbox Game Pass اضافه کرد.

عنوان Just Cause 4 بهXbox Game Pass  اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری عناوین Just Cause از بازی‌های سبک اکشن و جهان‌باز به شمار می‌رود که توسط استودیو آوالانچ ساخته می‌شود و اولین نسخه آن در سال ۲۰۰۷ منتشر شد. آخرین نسخه از این سری که Just Cause 4 نام دارد را استودیو آوالانچ ساخت و استودیو اسکوئر انیکس، برای کنسول‌های PS4، Xbox و پلتفرم کامپیوتر منتشر کرد.

داستان این نسخه از فرنچایز جاست کاز در شهری خیالی با نام سولیس جریان دارد که هدف کاربر در این عنوان مبارزه با گروهی شبه نظامی با نام بلک هند است. اما این نسخه نتوانست مانند نسخه‌های قبل سری Just Cause کاربران را جذب خود کند و استودیو آوالانچ نتوانست سود خوبی از این عنوان ببرد.

عنوان Just Cause 4 تنها چند ماه پس از انتشار نسخه اولیه آن، در فروشگاه کنسول ایکس باکس قرار گرفت و به نظر می‌رسد شرکت سازنده این عنوان، قصد دارد از طریق فروش در فروشگاه Xbox Game Pass جانی دوباره به این بازی ببخشد.

عنوان Just Cause 4 به Xbox Game Pass  اضافه شد
هرچند این اقدام شرکت آوالانچ، هم احتمالا نمی‌تواند باعث جلب توجه کاربران شود چرا که این نسخه از سری پر از ایرادات کوچک، بزرگ و داستانی کاملا خسته کننده است. با این حال شرکت سازنده هنوز به عنوان Just Cause 4 امید داشته و قصد فروش آن را دارد.

علاوه بر عنوان Just Cause 4، سه عنوان معروف دیگر نیز به زودی به Xbox Game Pass افزوده خواهند شد، یکی از این عناوین، بازی Fallout 4 است که چند ماه پیش از این فروشگاه حذف شده بود و قرار است در ۱۴ مارس دوباره به آن بازگردد. همچنین LEGO Batman 2: DC Super Heroes یکی دیگر از عناوینی است که به زودی به این فروشگاه افزوده خواهد شد.

عنوان Just Cause 4 به Xbox Game Pass  اضافه شد
صفحه توییتر فروشگاه ایکس باکس خبر از آن می‌دهد که به زودی بازی‌های بروز دیگری را به این فروشگاه اضافه خواهد کرد. همچنین مایکروسافت اعلام کرده است کسانی که در فروشگاه ایکس باکس عضو شده بودند و از این فروشگاه خرید کرده باشند هر ماه مبلغ ۱۰ دلار به عنوان هدیه به حساب مایکروسافت آن‌ها اضافه خواهد شد و کسانی که به تازگی در این فروشگاه عضو می‌شوند نیز مبلغ ۱ دلار دریافت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: تجربه اکشن‌های دیوانه‌وار در بازی Just Cause 4 +تصاویر


انتهای پیام/

عنوان Just Cause 4 به فروشگاه ایکس باکس اضافه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار