دایی: اگر من هم شعر‌های حافظ و سعدی بخوانم باشخصیت هستم/ فدراسیون برای سرمربیگری تیم ملی با من صحبت نکرده است

دایی: بهتر از فولاد فوتبال بازی کردیم/ برای قطبی متاسفمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران بعد از پیروزی مقابل تیم فولاد خوزستان در مورد این دیدار گفت: فوتبال بهتری را نسبت به تیم فولاد ارائه دادیم و موقعیت‌هایی خوبی داشتیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. فولاد فقط در نیمه اول روی یک ارسال شانس گلزنی داشت و موقعیت دیگری بدست نیاورد و فقط از توپ‌های بلند استفاده کردند. بعد از به ثمر رساندن گلمان می‌توانستیم در ضد حملات گل‌های بعدی را به ثمر برسانیم. به این برد نیاز داشتیم و خوشبختانه این برد ما را به وسط جدول آورد.

او در مورد داوری و اعتراضش گفت: ما زندگی مان با فوتبال گذشته است و در این مدت چیز‌هایی را فهمیده ایم. قبلا هم گفته ام ببینید چند بازی به خاطر داوری‌ها نتایجش تغییر کرده است. مطمئنا ما دوست نداریم اعتراض کنیم، اما وقتی یکسری چیز‌های علنی را می‌بینیم مجبور می‌شویم اعتراض کنیم و این طبیعی است. در بازی دیشب پاری‌سن‌ژرمن با منچستر‌یونایتد هم دیدید مربی آلمانی پاری‌سن‌ژرمن چقدر اعتراض کرد.

او افزود: ما جسم بی جان نیستیم که روح نداشته باشیم و خطا هم داریم، اما مطمئن باشید داوری اگر کارش را به درستی انجام دهد ما هیچ حرفی نخواهیم زد. ما دوست داریم نتیجه‌ای که گرفته می‌شود بر اساس شایستگی تیم‌ها باشد. بعضی از مواقع هم نیمکت ما اشتباه کرد و به آن‌ها تذکر دادم که کارشان اشتباه بوده است.

دایی درمورد استفاده از بازیکنانی که در تیم ملی امید نیز حضور دارند گفت: مطمئن باشید با بازیکنان جوان بسیار خوبی داریم که من منتظر فرصت مناسب هستم تا بازیشان بدهم. سلطانی از ابتدای بازی در زمین بود و در ادامه جلالی نیز به خوبی کار کرد. جوانان زیادی داریم که به ما کمک خواهند کرد. از سال قبل سرمایه گذاری مان را آغاز کردیم و امیدواریم سال آینده از آن‌ها استفاده کنیم. امید دره هم داریم. عاشق بازی حسین نخودکار هستم و جوان‌هایی مانند ناییج پور هم به سایپا کمک می‌کنند.

او در مورد دادن بازیکنانش به تیم ملی امید گفت: ما ۲ روز بازیکنانمان امیدمان را در اختیار تیم ملی امید قرار خواهیم داد، اما قبل از بازی با پیکان این بازیکنان را می‌گیرم و باید با آن‌ها کار کنم. شرایط حساسی داریم و ما نیز دوست داریم تیم ملی امید به المپیک راه پیدا کند. همه‌ی این بحث‌ها با گفتگو به نتیجه خواهد رسید، اما ما به زورکاری انجام نخواهیم داد.

دایی در مورد ناراحتی قطبی بابت دست ندادن با او در انتهای بازی گفت: من متاسفم بابت افرادی که چنین افکاری را در ذهن خود پرورش می‌دهند. من اگر با قطبی مشکلی داشتم در ابتدای بازی او را در آغوش نمی‌گرفتم. در تمام از بازی‌های سایپا من بعد از پایان بازی چه برده باشیم و چه باخته باشیم به رختکن می‌روم. من برای قطبی متاسفم که در راهرو ورزشگاه حرف‌هایی زد که درحد شخصیت او نبود، ناظر بازی نیز این حرف‌ها را شنیده بود و می‌توانید از او بپرسید. من نمی‌دانم هر که بخواهد خوب حرف بزند با شخصیت است؟ شما شخصیت را در چی می‌بینید؟ نیمکت آن‌ها به خاطر اعتراض کارت گرفت. دلیل قطبی برای حرف‌هایی که می‌زند باخت تیمش است. من اگر به این چیز‌ها فکر می‌کردم الان اینجا نبودم. من اگر با قطبی مشکل داشتم اصلا سمتش نمی‌رفتم. این کمال بی حرمتی است که قطبی چنین حرف‌هایی بزند. عشق من فوتبال است و من همینم اگر دوست داشتید که هیچی اگر دوستم نداشتید باید تحمل کنید. من نمی‌توانم خودم را تغییر دهم. قطبی سه بازی نتیجه نگرفته. برای او پس از بازگشت به ایران آرزوی موفقیت می‌کنم من نمی‌توانم راه بدم تا تیمش برنده شود‌

او ادامه داد: آن‌ها که معلم ادبیات هستند الان باید باشخصیت‌ترین افراد جامعه باشند؟ من هم می‌توانم راحت چند شعر حافظ و سعدی را بگویم و آن موقع من آدم باشخصیتی می‌شوم؟ این حرف‌ها زشت است. من تنها کسی هستم که از صمیم قلب برای قطبی آرزوی موفقیت می‌کنم که بعد از سال‌ها به ایران آمده است و باید به فوتبال ما کمک کند. اگر با قطبی مشکل داشتم‌اول بازی با او سلام و علیک نمی‌کردم.

او درمورد اینکه آیا مسئولان فدراسیون با او در مورد هدایت تیم ملی صحبت کرده اند گفت: من هیچ صحبتی نشده است و به نظر من اینکه منتظر وزیر بمانند اشتباه محض است. فدراسیون فوتبال از دولت جدا است. این حرف‌ها نباید زده شود، چون بعد‌ها امکان دارد علیه خودمان استفاده شود.


بیشتر بخوانید: 

شانس ما از آژاکس و منچستر بیشتر است/ با تمام توان کار می‌کنیم

استوکس به علیپور و کی روش رسید

سپاهان هافبک باتجربه اش را از دست داد


انتهای پیام/ 

صحبت های دایی بعد از پیروزی مقابل فولاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار