ساحلی بازان ایران گام اول را محکم برداشتند

ملی پوشان ساحلی ایران در اولین گام از روز دوم مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا تیم ملی عراق را از پیش روی برداشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان امروز از ساعت ۱۵:۳۰ در اولین دیدار خود از سری رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا و در مرحله گروهی به مصاف تیم عراق رفتند که در نهایت با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شدند.

تیم ملی ایران که ابتدا با یک گل خورده از تیم عراق عقب افتاده بود، علی میرشکاری به داد ایران رسید و گل اول را به ثمر رساند. سپس گل دوم با شوت  امیرحسین اکبری وارد دروازه عراق شد تا ایران با خیال راحت تری به ادامه بازی بپردازد.

در نیمه دوم بازی حمید بهزادپور دروازه بان تیم ملی کشورمان با یک شوت قوسی گل سوم را به ثمر رساند. اما گل چهارم ایران توسط کاپیتان تیم ملی ایران، محمد احمدزاده زده شد تا هم‌چنان نشان دهد برترین گلزن تاریخ فوتبال ساحلی ایران است.

اما با ورود پیمان حسینی سنگربان نام آشنای فوتبال ساحلی در ترکیب تیم ایران، بازی هجومی‌تر دنبال شد و درنهایت محمدعلی مختاری با پاس گل این بازیکن گل پنجم بازی را به ثمر رساند.

در گام بعدی ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان روز سه شنبه باید به مصاف تیم قدرتمند عمان بروند.


بیشتر بخوانید:

حضور بازرسان کمیته اخلاق در بازی‌های لیگ فوتبال

حضور داور ایرانی در رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا ۲۰۱۹

پنالتی گرفتن بیرانوند از رونالدو، ماندگارترین لحظه فوتبال ایران در سال ۹۷/ اعتراض مدیرعامل استقلال به محرومیت منشا + فیلم و تصاویر


انتهای پیام/

نتایج رقابت های فوتبال ساحلی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار