میداوودی: می‌توانستیم یک امتیاز بگیریم/ استقلال می‌تواند قهرمان این فصل شود

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازی برابری مقابل تیم استقلال انجام دادیم و می‌توانستیم دست خالی تهران را ترک نکنیم.

میداوودی: می توانستیم یک امتیاز بگیریم/ استقلال می تواند قهرمان این فصل شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد میداوودی بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعد از شکست مقابل استقلال اظهار کرد: پس از ۲ سال به ورزشگاه آزادی آمدم و مقابل تیمی که دوستش دارم فوتبال بازی کردم. از هواداران تشکر می کنم که همیشه مرا مورد حمایت خود قرار دادند اما متاسفانه از استقلال دور شدم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد و می توانستیم یک امتیاز را بگیریم. 

او ادامه داد: بازی کردن مقابل تیم بزرگی همچون استقلال در آزادی برای بازیکنان جوان تیم ما سخت است و‌ نتوانسیم گل به ثمر برسانیم. به تیم استقلال تبریک می گویم امیدوارم با امتیازاتی که تا پایان فصل کسب می کنیم جزو تیم های تک رقمی باشیم و در لیگ بمانیم. 

او درباره داوری گفت: داوری مشکل خاصی نداشت، علاقه دارم استقلال قهرمان شود اما در بالای جدول رقابت نزدیکی وجود دارد و چند تیم شانس قهرمانی دارند، استقلال تیم خوبی شده و می تواند قهرمان شود.


بیشتر بخوانید:

 واکنش دست نشان به هدایت سپیدرود رشت

گل محمدی: بازی پرسپولیس و پدیده در جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است

دردسر‌های علی دایی برای مقابله با هندی‌ها


انتهای پیام/

صحبت های میداوودی بعد از شکست مقابل استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار