اعزام ۶۰۰ دانشجوی اردبیلی به مناطق عملیاتی کشور

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: ۶۰۰ دانشجوی اردبیلی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، پرویز پرزور، مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل امروز در مراسم اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی کشور در اردبیل اظهار داشت: 600 دانشجوی اردبیلی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور اعزام شدند و اعزام کاروان‌ها همچنان ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به این که اعزام یک هزار و 200 دانشجو در دستور کار قرار گرفته است بیان کرد: دانشجویان برادر و خواهر در قالب راهیان نور به این مناطق اعزام می‌شوند تا به مدت 6 روز از مناطق عملیاتی کشور بازدید کنند و در جریان رشاد‌ت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام قرار بگیرند.

مسئول بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: 20 اسفندماه با اعزام دانشجویان خواهر اردوی کاروان راهیان نور به اتمام می‌رسد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یافته است تا بتوانیم اردوها را به شکل منسجم و باشکوه به مناطق عملیاتی کشور اعزام کرده و در این زمینه به شکل قابل قبول عمل کنیم.

پرزور تصریح کرد: با هدف آموزش اعزام دانشجویان اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در دستور کار قرار گرفته و مهم‌ترین هدف ما از اعزام این کاروان‌ها اجرای گام دوم انقلاب اسلامی است که این مسئله به صورت شفاف و نهادینه شده به دانشجویان تبیین شود تا از این مسئله مهم آگاه شوند.

انتهای پیام/ع

اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی کشور

 

برچسب ها: شهدا ، رزمندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.