امدادرسانی هلال‌احمر استان اصفهان به ۱۲۷ نفر حادثه دیده

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت:در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۲۷ نفر حادثه دیده برف و کولاک توسط نیروهای امدادرسانی جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد محمدی معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این بازه زمانی ۲۵ مورد حادثه در برف و کولاک در شهرستان‌های سمیرم، گلپایگان، فریدونشهر، فریدن و کاشان گزارش شد.
وی با بیان اینکه ۱۲۷ نفر دراین حوادث آسیب دیدند، افزود: امدادرسانی به این تعداد مصدوم به وسیله نجات گران جمعیت هلال احمر اصفهان انجام شد.
معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه ۱۹ نفر از حادثه دیدگان در محل حادثه درمان و ۱۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، گفت: یک نفر مفقود شده در برف و کولاک ۲۴ ساعت اخیر نیز با همت نیرو‌های امدادی هلال احمر پیدا شد.
وی تصریح کرد: همچنین در ۲۴ ساعت اخیر آب گرفتگی معابر و منازل در آران و بیدگل گزارش شد که امدادرسانی به مصدومان این حادثه نیز انجام شد.
محمدی ادامه داد:۸۳ نفر نیروی امدادی فعال در این حوادث با استفاده از ۲۱ دستگاه آمبولانس به آسیب دیدگان امدادرسانی کردند.
وی خاطر نشان کرد: سایر حوادث ۲۴ گذشته ۱۳ مورد حوادث جاده‌ای، چهار مورد خدمات حضوری و چهار مورد حوادث شهری و یک مورد حوادث صنعتی و کارگاهی و یک مورد مفقودی در کوهستان بوده است. 

 
انتهای پیام/م 
 

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به آسیب دیدگان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.