نائب قهرمانی جودوکاران دختر کردستانی در رقابت‌های منطقه شش کشور

در رقابت‌های جودو المپیاد استعداد‌های درخشان قهرمانی دختران غرب کشور تیم نوجوانان کردستان توانست به مقام نائب قهرمانی این دروه از رقابت‌ها دست پیدا کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رقابت‌های جودو المپیاد استعداد‌های درخشان قهرمانی دختران غرب کشور که در همدان برگزار شد، تیم نوجوانان کردستان با کسب ده نشان نقره و برنز جایگاه دوم را از آن خود کرد.

این مسابقات با حضور سه تیم به نمایندگی از استان همدان و دو تیم از استان‌های کردستان و کرمانشاه روز‌های ۱۶ و ۱۷ اسفندماه به میزبانی استان همدان برگزار شد.

تیم کردستان با ۱۱ جودوکار دختر در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرد و موفق شد با کسب ۱۰ نشان نقره و برنز جایگاه نائب قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

در نتایج انفرادی، اسرا ورمقانی و پردیس جعفری به ترتیب در اوزان ۴۸- و ۷۰- کیلوگرم مقام دوم را بدست آوردند و نشان نقره را به گردن انداختند.

همچنین، شنیا ویسی در وزن ۲۸- کیلوگرم، صبا ملکی وزن ۴۰-، بیتا خرمشی وزن ۵۷-، لاوین امیرحسنی وزن ۶۳-، نارین فتحی وزن ۶۳-، ثنا ملکی وزن ۷۰-، ندا زمانی وزن ۷۰+ و ملیکا لطفی در وزن ۷۰+ کیلوگرم توانستند هشت نشان برنز را برای تیم کردسان به ارمغان آورند.

در نتایج تیمی این مسابقات، تیم کردستان با دو نشان نقره و هشت برنز نائب قهرمان شد و تیم‌های همدان و کرمانشاه نیز در رده‌های اول و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ع

درخشش ورزشکاران کردستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.