صحنه‌ای عجیب در اتوبان‌های آفریقای جنوبی! +فیلم

ویدئوی یک مرد ویلچرنشین در یکی از اتوبان‌های آفریقای جنوبی تبدیل به ویدئویی داغ در این کشور شده است.

اقدام خطرناک مرد ویلچری در اتوبان! + فیلم///// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که در آن یک مرد ویلچرنشین عقب یک کامیون را گرفته و در حال حرکت در داخل اتوبانی در آفریقای جنوبی دیده می‌شود، تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است. در این ویدئو مشاهده می‌شود این مرد ناتوان اهل "پرتوریا" در حالی که روی یک ویلچر نشسته و با دست راست قسمت عقب یک کامیون را گرفته با سرعتی زیاد در اتوبان حرکت می‌کند.

در ادامه یک خودروی قرمز رنگ که در لاین سمت چپ در حال حرکت است پیش از آنکه این مرد وارد لاین دیگر شود از کنار او عبور می‌کند. گفته می‌شود این مرد در حالی دست به این اقدام احمقانه زده که راننده کامیون با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در حال رانندگی در اتوبان بود.

این ویدئو ابتدا روز سه شنبه توسط کاربری با نام Dzhavhelo1 در توئیتر منتشر شد. انتشار این ویدئو موجب شد تا بسیاری از کاربران اقدام احمقانه و بسیار خطرناک این مرد جوان را مورد انتقاد قرار دهند. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۵۶۰۰۰ بیننده داشته است.

برخی از کاربران با درج کامنت در قسمت پایین این ویدئو اعلام کردند که این نخستین بار نیست که این مرد ناتوان دست به چنین اقدامات خطرناکی در داخل خیابان می‌زند. یک روز پس از انتشار ویدئوی اول، ویدئوی دیگری که این مرد را به شکلی مشابه در عقب یک خودروی سواری نشان می‌داد، منتشر شد. انتشار این ویدئو‌ها موجب شد تا پلیس رانندگی کشور آفریقای جنوبی در خصوص اقدام احمقانه این مرد جوان واکنش نشان دهد. پلیس آفریقای جنوبی با هشدار به افرادی که دست به چنین مانور‌های خطرناکی در جاده‌ها و خیابان‌ها می‌زنند در بیانیه‌ای اعلام کرد: "

" در کشوری که سالیانه ۱۴۰۰۰ نفر جان خود را در اثر تصادفات جاده‌ای از دست می‌دهند چنین عملی غیرقابل قبول است. ما این رفتار خطرناک را محکوم می‌کنیم. "

انتهای پیام/

اقدام خطرناک مرد ویلچری در اتوبان! +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار