۱۰ مازندرانی در اردو‌های تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان و امید

اردوی مشترک تیم ملی کشتی آزاد با حضور ۱۰ کشتی گیر مازندرانی برپا می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اردوی مشترک تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امیدها) برای حضور در جام جهانی روسیه و رقابت‌های آسیایی مغولستان با حضور ۱۰ کشتی گیر مازندرانی برپا می‌شود.

این اردو‌ها از روز ۱۲ اسفندماه در محل خانه کشتی عبداله موحد در حال برگزاری است.

افشین رحمانی در وزن ۵۷ کلیوگرم، امیر محمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی سواد کوهی در وزن ۷۹ کیلوگرم، احمد بذری در وزن ۸۶ کیلوگرم و عباس فروتن در وزن ۹۷ کیلوگرم از استان مازندران در این اردو حضور داشته و آماده رقابت با حریفان آسیا هستند.

همچنین ایمان صادقی (۶۱ کیلوگرم)، مرصاد مرغزاری (۸۶ کیلوگرم)، محمد جواد ابراهیمی (۹۲ کیلوگرم)، علی شعبانی (۹۷ کیلوگرم) و کمیل قاسمی (۱۲۵ کیلوگرم) مازندرانی‌هایی هستند که باید در کشور روسیه به مصاف حریفان خود در جام جهانی ۲۰۱۹ بروند.

سعید واگذاری و مصطفی قاسم پور مربیان منتخب مازندران هستند که در ترکیب کادر فنی تیم ملی به ترتیب به روسیه و مغولستان اعزام می‌شوند.

گفتنی است، رقابت‌های جام جهانی کشتی آزاد در روز‌های ۲۵ و ۲۶ اسفندماه امسال در شهر یاکوتسک کشور روسیه و مسابقات کشتی آزاد زیر ۲۳ سال آسیا نیز طی روز‌های ۲ تا ۴ فروردین ماه ۱۳۹۸ در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ م

برگزاری اردوی مشترک تیم ملی کشتی آزاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار