آبکاریان: وقفه‌ای در مسابقات لیگ بسکتبال نداریم

مسئول برگزاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشورمان گفت: وقفه‌ای در برگزاری مسابقات نداریم و این رقابت‌ها ۱۵ اردیبهشت به پایان می‌رسد.

آبکاریان: وقفه ای در مسابقات لیگ نداریمورژ آبکاریان مسئول برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال آقایان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: ۲۳ اسفند تیم‌های ذوب آهن اصفهان - پگاه تهران، شهرداری گرگان - پالایش نفت آبادان و پدافند رعد دزفول - نیروی زمینی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند و بازی تیم‌های بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد و شیمیدر هم پس از پایان رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا و در تاریخ ۲۷ اسفند برگزار می‌شود.

او افزود: مسابقات دور گروهی لیگ برتر پیش از عید به پایان می‌رسد و پس از تعطیلات نوروزی تیم‌ها در رقابت‌های پلی اف به مصاف یکدیگر می‌روند تا مسابقات لیگ در ۱۵ اردیبهشت به پایان برسد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال آقایان در پاسخ به این سوال که ایا برنامه مسابقات لیگ به دلیل برگزاری اردو‌های تیم ملی بسکتبال در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان تغییری خواهد داشت یا خیر بیان داشت: تیم ملی اردویی ندارد و وقفه‌ای در مسابقات ایجاد نمی‌شود و تنها مسابقات جوانان قرار است ۷ فروردین برگزار شود.


بیشتر بخوانید:

پیروزی نزدیک پترو شیمی مقابل نفت آبادان / برد پگاه در دربی تهرانی‌ها

پیروزی گروه بهمن و نامی نو در رده بندی و فینال سوپر لیگ بسکتبال بانوان

برگزاری مرحله رده بندی و وفینال لیگ برتر بسکتبال بانوان


انتهای پیام/ 

اظهارات مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار