ابطحی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

گزارش سازمان مدیریت صنعتی در مورد انقلاب چهارم صنعت در جهان/ فاصله عمیقی میان ایران و کشورهای جهان در فناوری‌های نو

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بر اساس گزارش رئیس سازمان مدیریت صنعتی فاصله عمیقی در حوزه فناوری‌های نو میان ایران و کشورهای دیگر وجود دارد.


گزارش سازمان مدیریت صنعتی در مورد انقلاب چهارم صنعت در جهان / فاصله عمیقی میان ایران و کشورهای در فناوری‌های نومحمد جواد ابطحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: کیایی رئیس سازمان مدیریت صنعتی در این جلسه حضور یافت و درباره انقلاب چهارم صنعتی در جهان گزارشی را به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: بر اساس گزارش کیایی فاصله عمیقی در زمینه هوش مصنوعی، ICT، فناوری‌های نو  و ... در ایران و دیگر کشور‌ها وجود دارد که البته به دلیل کمبود زمان قرار شد در جلسه‌ای دیگر در مجلس حضور یابد.

نماینده مردم خمینی شهر اظهار کرد: ما در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که هیچ اقدامی در کشور ما درباره صنعت به صورت جامع انجام نشده و نگاه استراتژیک، سیستمی و تحلیل وجود ندارد.

ابطحی همچنین با اشاره به حضور پاک سرشت رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای هم در جلسه امروز این کمیسیون گفت: پاک سرشت در مورد طرح فنی و حرفه‌ای و ارتقای سطح اشتغال در سال ۹۸ گزارشی را ارائه کرد و گفت که در سال آینده حدود ۱۶ طرح مورد بررسی و اجرا در این حوزه قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین اعلام کرد: رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای ضمن تشکر از نمایندگان اظهار کرد که در هیچ دوره‌ای تا این حد به حوزه فنی و حرفه‌ای توسط مجلس نگاه ویژه‌ای انجام نشده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار