ثبت بخشی از درخواست‌های مددجویان زنجانی به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام می شود

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت:به منظور رفاه حال مددجویان تحت حمایت و افزایش سرعت ارائه خدمات وکاهش هزینه ها ارائه بخشی از خدمات حمایتی این نهاد به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می شود.

ثبت درخواست‌های مددجویان زنجانی غیر حضوری و اینترنتی می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سید مسعود حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور رفاه حال مددجویان تحت حمایت و افزایش سرعت ارائه خدمات وکاهش هزینه‌ها از ۱۴ اسفند ماه سال جاری ثبت و ارائه بخشی از خدمات حمایتی این نهاد اینترنتی وغیر حضوری شده است.
 
وی سرعت خدمت‌رسانی به جامعه هدف و کاستن از هزینه‌های مراجعه حضوری مددجویان به ادارات کمیته امداد استان زنجان را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این سامانه اعلام کرد و گفت: فاصله زیاد مددجویان تا نزدیک‌ترین دفتر این نهاد به‌ویژه در مناطق روستایی مشکلات زیادی را برای این نیازمندان ایجاد می‌کند که با توجه به ضریب نفوذ مناسب خدمات اینترنتی در روستاها، راه‌اندازی سامانه e.emdad.ir از ۱۴ اسفندماه کمک شایانی به کاهش مراجعه حضوری هزینه‌های نیازمندان و همچنین افزایش سرعت و دقت در ارائه خدمات به آن‌ها  کرده است.

معاون حمایت وسلامت کمیته امداد استان زنجان گفت: تعمیر و بازسازی مسکن، انشعابات، تسهیلات شهرداری، خدمات دانشجویی، کمک به هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج، خدمات نظام‌وظیفه و تسهیلات بازگشت به روستا، خدماتی است که امکان ثبت درخواست برای آن‌ها در سامانه مذکور فراهم‌شده است.

حسینی افزود: مددجویان برای ورود به این سامانه از کد ملی و شماره شناسنامه به‌عنوان نام کاربری و رمز عبور استفاده می‌کنند، وسامانه به‌صورت هوشمند و بر اساس شرایط اختصاصی مددجو و دستورالعمل‌های قانونی، خدماتی که امکان ارائه آن وجود دارد را مشخص می‌کند و درخواست‌های ثبت‌شده در سامانه حداکثر ظرف مدت یک ساعت به مددکاران مربوط ارسال می‌شود.

وی همچنین از امکان مشاهده مراحل رسیدگی به درخواست مددجویان از طریق سامانه خبر داد و گفت:مددجویان متقاضی خدمات غیر حضوری می‌توانند مراحل رسیدگی به درخواست خود را پیگیری و در صورت لزوم مدارک مورد نیاز را از طریق سامانه به مددکار خود ارسال نمایند.

انتهای پیام/ن
 

بخشی از خدمات حمایتی کمیته امداد به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.