مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد:

تعویض بیش از ۶ هزار کنتور خراب در شهر‌های استان زنجان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال بیش از ۶ هزار کنتور خراب مشترکین آب شهری استانداردسازی شده است.

تعویض بیش از ۶ هزار کنتور خراب در شهر‌های استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،علیرضا جزء قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال در ۱۱ ماهه سال جاری این شرکت توانسته است بیش از ۶ هزار کنتور خراب مشترکین آب شهری در استان زنجان را تعویض و استانداردسازی نماید.

 قاسمی اظهار کرد: تعداد کل کنتور‌های خراب موجود در شهر‌های استان زنجان ۶ هزار و ۴۰۰ فقره می‌باشد که از این میزان بیشترین کنتور خراب به ترتیب مربوط به شهر‌های زنجان، ابهر و خرمدره می‌باشد.

وی افزود: در سال جاری بیش از هزار و ۴۰۰ انشعاب غیر مجاز در شهر‌های استان زنجان شناسایی و از این تعداد بیش از هزار و ۱۰۰ انشعاب به مجاز تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری تنها در شهر زنجان ۸۸۳ مورد انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است که ۷۷۱ مورد از این انشعابات تبدیل به مجاز شده است.

جزء قاسمی اعلام کرد: طی سال جاری ۱۹۵ مورد معافیت برای انشعابات تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و انشعابات خاص اختصاص داده شده است.

این مسئول گفت: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بهترین و با کیفیت‌ترین آب آشامیدنی را جهت شرب شهروندان در ۲۱ شهر استان زنجان تهیه و توزیع می‌کند که کیفیت آب خط قرمز این شرکت می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

تعداد کل کنتور‌های خراب موجود در شهر‌های استان زنجان ۶ هزار و ۴۰۰ فقره است

 
برچسب ها: آب و هوا ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.