مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهنامه همکاری سه جانبه بین اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای استان با آموزش وپرورش استان و بنیاد علوی خبر داد.

تفاهم نامه ارائه خدمات مهارت آموزی به دانش‌آموزان مناطق محروم  استانخداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این تفاهم‌نامه با محوریت ارائه خدمات مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استان در راستای فرهنگ سازی برای اشتغال و تغییر نگرش به مقوله مهارت آموزی منعقد شده  است.

اولیایی با تاکید بر لزوم افزایش مهارت دانش‌آموزان اظهار داشت: دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه دانش‌آموزان مقاطع تحصیلی سال دهم، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم در مدارس شبانه‌روزی مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته به منظور آمادگی در زمینه اشتغال‌پذیری در شهر‌های هیرمند، زهک، بنجار، زابل، نیمروز، هامون، خاش و نوک آباد برگزار میشود.

وی تصریح کرد: در راستای این تفاهم‌نامه این اداره کل همکاری لازم را با موسسه بنیاد علوی جهت تدوین محتوای آموزشی و استاندارد‌های لازم آموزش و مهارت آموزی خواهد داشت.

گفتنی است بعد از پایان دوره آموزشی نسبت به برگزاری آزمون و صدورگواهینامه پایان دوره به دانش‌آموزان مشمول طرح، تمهیدات و اقدامات لازم توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع

تفاهم نامه ارائه خدمات مهارت آموزی به دانش‌آموزان مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار