۱۴۷ هزار و ۸۷۶ گردشگر در مراکز اقامتی کرمانشاه اسکان داشته‌اند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : امسال ۱۴۷ هزار و ۸۷۶ گردشگر در مراکز اقامتی استان اسکان داشته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیکاووس جلیلیان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : امسال ۱۴۷ هزار و ۸۷۶ گردشگر در مراکز اقامتی استان اسکان داشته‌اند.

وی گفت : این آمار مربوط به اسکان گردشگران در ۲۶ هتل، ۱۹ مهمانپذیر، دو هتل آپارتمان و ۱۰ اقامتگاه بوم گردی استان کرمانشاه است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: همچنین براساس آخرین آمار جمع‌بندی شده، ۶۸۶ هزار و ۱۱۷ گردشگر نیز از بنا‌های تاریخی استان بازدید کرده‌اند.

جلیلیان ادامه داد: این آمار تنها مربوط به بازدید از پنج مکان تاریخی استان کرمانشاه شامل؛ تاق‌بستان، بیستون، تکیه معاون‌الملک، تکیه بیگلربیگی و معبد آناهیتاست که بلیت فروشی دارند.

وی به فعالیت ۴۴ واحد پذیرایی بین‌راهی، سفرخانه سنتی و مجتمع گردشگری در کرمانشاه اشاره کردو افزود: از ابتدای امسال تاکنون جهت ارائه مطلوب‌تر خدمات این واحد‌ها به گردشگران بازدید‌های مستمری را از آن‌ها داشته‌ایم که این بازدید‌ها در ایام نوروز با مشارکت سایر دستگا‌های ذی‌ربط همچون مرکز بهداشت، دامپزشکی و… تشدید خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: طی این مدت جمعاً سه‌هزار و ۶۵۷ مورد بازدید از واحد‌های بین راهی، پذیرایی و اقامتی استان کرمانشاه داشته‌ایم.

جلیلیان از شناسایی بیش از ۱۰۰ واحد پذیرایی غیرمجاز بین راهی در استان کرمانشاه خبرداد و گفت: عمده این واحد‌ها در محور‌های اورامانات، بیستون، پاتاق و ماهیدشت قرار دارند که اسامی و مشخصات آن‌ها را به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه داده‌ایم تا پیش از شروع تعطیلات نوروز اقدامات لازم برای برخورد با آن‌ها انجام گیرد .

 

 

انتهای پیام/د

۱۴۷ هزار و ۸۷۶ گردشگر در مراکز اقامتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار