لیگ قهرمانان اروپا؛

یوونتوس در رویای کامبک مقابل اتلتیکو/ منچسترسیتی با ترس به مصاف شالکه می‌رود

دیدار‌های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدارهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) با ۲ مسابقه پیگیری می شود که یوونتوس میزبان اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی پذیرای شالکه است.

/////////

یوونتوس - اتلتیکو مادرید (۰-۲)

تیم های یوونتوس ایتالیا و اتلتیکو مادرید اسپانیا امشب در حالی در تورین به مصاف هم می روند که بازی رفت در مادرید با ۲ گل به سود شاگردان سیمئونه به پایان رسید.

بانوی پیر امشب با رویای کامبک گام به ورزشگاه آلیانز می گذارند ؛ کاری که با آن ناآشنا نیستند و سال گذشته نیز تقریبا در چنین وضعی و البته بسیار سخت تر دچار شده بودند که یک کامبک ناقص زدند. یوونتوس سال گذشته نیز در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ، ابتدا در خانه با سه گل مغلوب رئال مادرید شد و سپس در بازی برگشت در مادرید هر سه گل را جبران کرد اما پنالتی دقیقه۹۰، رونالدو دوباره رای به حذف یوونتوس داد.

حال یوونتوس بازی رفت را با ۲ گل واگذار کرده و در بازی برگشت هم میزبان است و این باعث می شود، شرایط نسبت به سال گذشته برای کامبک آسان تر باشد. البته خط دفاع قدرتمند اتلتیکو و مصدومان فراوان یوونتوس، کمی هواداران یووه را برای بازگشت به بازی نگران کرده است. هر چند روخی بلانکوس یک بار در این فصل لیگ قهرمانان چهار گل خورده است و دورتموند موفق شد در وستفالن چهار بار دروازه این تیم را باز کند و آلگری امیداور است بتواند کار زنبورها را تکرار کند.

در تیم یوونتوس، داگلاس کاستا، خدیرا، بارزالی و کوادرادو مصدومند و ساندرو محروم است.

/////////

در طرف مقابل اتلتیکو مادرید با توجه به نتیجه فوق العاده ای که در بازی رفت گرفته است، با امیدواری زیادی گام به این میدان می گذارد. اتلتیکو این روزها به اوج آمادگی رسیده و پنج مسابقه آخر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. شاگردان ال چولو در لالیگا در رتبه دوم قرار دارند و با توجه به اختلافشان با بارسای صدرنشین ، بعید است امسال به قهرمانی لالیگا برسند.

سیمئونه پس از گل دوم بازی رفت خوشحالی زننده و زشتی داشت که انتظار می رفت یوفا او را به دلیل این خوشحالی برای این بازی محروم کند اما این اتفاق نفتاد و ال چولو فقط جریمه نقدی شد.

مادریدی ها نیز برای این مسابقه لوکاس هرناندز و فیلیپه لوئیز را به دلیل مصدومیت و توماس پارتی و دیگو کاستا را به دلیل مصرومیت در اختیار ندارند.

ترکیب احتمالی یوونتوس : شزنی، کیلینی، بونوچی، کانسلو، اسپیناتزولا، پیانیچ، متوئیدی، امره جان، برناردسکی، رونالدو و مانژوکیچ

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید: اوبلاک، آریاس، گودین، خیمنز، خوانفران، کوکه، رودری، سائول، کوریا، گریزمان، موراتا

منچسترسیتی - شالکه (۳-۲)

تیم های منچسترسیتی انگلستان و شالکه آلمان  دیگر بازی امشب را در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار می کنند. دیدار رفت در گلزن کرشن بازی جذابی از آب درآمد. دیداری که ابتدا سیتیزن ها پیش افتادند و سپس تیم میزبان دو گل زد و پیش افتاد. پس از آن شاگردان پپ اخراجی دادن اما با این شرایط ۲ گل دیگر زدند و بازی را به سر دو بردند.

منچسترسیتی نتیجه خیلی خوبی در آلمان گرفته است اما اتفاقات و کامبک هایی که در لیگ قهرمانان امسال رخ داده قطعا، پپ را نگران بازی امشب می کند. به خصوص بلایی که بر سر رئال مادرید و پاری سن ژرمن آمد و بازی رفت را در خانه حریفانی که به نظر ضعیف تر از آن ها می آمدند پیروز شدند اما در بازی برگشت در خانه شکست خوردند و حذف شدند. این نتایج باعث می شود که سیتیزن ها در بازی امشب بسیار محتاط عمل کنند و از پیش برنده خود را ندانند.

صدرنشین لیگ برتر انگلیس برای این مسابقه، علاوه بر اوتامندی و فرناندینیوی محروم، دی بروینه، براوو و لاپورته را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

/////////

در طرف مقابل تیم شالکه هر چند امسال در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد قابل قبولی داشتند اما در مسابقات بوندس لیگا، عملکردشان اسفناک بود. معدنچیان در رتبه چهاردهم لیگ قرار دارند که بسیار تعجب برانگیز است، آن ها از شش دیدار آخر خود فقط یک تساوی کسب کردند و پنج بازی دیگر را باخته اند.

آبی های سلطنتی اما در لیگ قهرمانان اوضاعشان فرق داشت و با انگیزه و خوب بازی کردند و نتایجشان هم خوب بوده است. تدسکو سرمربی ۳۳ ساله و ایتالیایی شالکه ، برای این مسابقه الساندرو شوف، دنیل کالیگوری و عمر ماسکارل را در اختیار نخواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

پورتو ۳ (۴) - رم ۱ (۳) /چاکر با VAR حکم به سقوط گلادیاتور‌ها داد

پاری سن ژرمن ۱ (۳) - منچستریونایتد ۳ (۳) /بازگشت باورنکردنی شیاطین سرخ در دقیقه ۹۴

حذف تحقیر آمیز رئال مادرید مقابل آژاکس/دورتموند حریف تاتنهام نشد


انتهای پیام/

پیش بازی لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار