لیگ قهرمانان اروپا؛

پاری سن ژرمن ۱ (۳) - منچستریونایتد ۳ (۳) /بازگشت باورنکردنی شیاطین سرخ در دقیقه ۹۴

تیم فوتبال منچستریونایتد با شکست پاری سن ژرمن به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدارهای دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پاری سن ژرمن و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند که تیم منچستر یونایتد با نتیجه سه بر یک در پاریس به برتری رسید و با توجه به شکست ۲ بر صفر در اولدترافورد، به مرحله بعد صعود کرد.

در این مسابقه اشتباه عجیب مدافعان پاری سن ژرمن در همان دقایق ابتدایی باعث شد تا لوکاکوی فرصت طلب با بوفون تک به تک شود و گل نخست بازی را در دقیقه ۲ وارد دروازه حریف کند.

پس از گل یونایتد، پاری سن ژرمن سراپا حمله شد و خیلی زود و در دقیقه ۱۲ بازی را به تساوی کشاند. شاگردان توخل پس از گل تساوی نبض بازی را در دست گرفتند، اما یک اشتباه دیگر در دقیقه ۳۰ یونایتد را به گل دوم رساند. خارج شدن توپ از دستان بوفون، باعث شد لوکاکو در ریباند گل دوم را به ثمر رساند.

پس از گل دوم یونایتد، پاری سن ژرمن محتاطانه بازی کرد و نیمه نخست با همین نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی برخلاف نیمه نخست آرام‌تر دنبال شد تا دقیقه ۹۰ دو بر یک به سود یونایتد دنبال می‌شد و این تیم در آستانه حذف از رقابت‌ها قرار داشت، اما در وقت‌های تلف شده مسابقه، شوت بازیکنان منچستر در محوطه جریمه پاری سن ژرمن به دست کیمپمبه برخورد کرد و به کرنر رفت. اما زمانی که منچستری‌ها خواستند کرنر را بزنند، داور مسابقه به سراغ VAR رفت و پس از مشاهده تصویر اعلام پنالتی برای شیاطین سرخ کرد. مارکوس رشفورد در دقیقه ۹۴ پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و توپ را وارد دروازه بوفون کرد.

در ثانیه‌های پایانی مسابقه نیز فشار پاریسی‌ها ثمری نداشت و در نهایت منچستریونایتد با تیمی جوان (با ۱۰ محروم و مصدوم در این بازی حاضر شدند) موفق شد تیم پرستاره پاری سن ژرمن بدون نیمار و کاوانی مصدوم (کاوانی در ثانیه‌های پایانی به زمین آمد) را شکست دهد.

شاگردان سولسشر با کسب نتیجه سه بر سه و به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف موفق شدند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند و بوفون باز هم در حسرت فتح لیگ قهرمانان اروپا باقی ماند.


بیشتر بخوانید:

حذف تحقیر آمیز رئال مادرید مقابل آژاکس/دورتموند حریف تاتنهام نشد

خلاصه بازی دورتموند و تاتنهام در ۱۴ اسفند ۹۷ + فیلم

فوق ستاره‌هایی که از باشگاه‌ خود محبوب‌تر هستند +تصاویر


انتهای پیام/

پیروزی منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار