در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مخالفت تعزیرات با برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در مصلی تهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با نحوه برگزاری نمایشگاه بهاره در مصلی تهران مخالفت کرد.

محمدعلی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از ابتدا موافق برگزاری نمایشگاه‌های بهاره نبودیم، چراکه سبک و سیاق برگزاری نمایشگاه بهاره مطلوب نیست.

وی افزود: طبق قانون افرادی که برگزار کننده اینگونه نمایشگاه‌ها هستند، باید جزء کسبه مشاغل مختلف در کشور باشند و در تمام زمینه‌ها فعالیت کنند و بر عملکرد آن‌ها نظارت دقیقی صورت گیرد، این در حالیست که در آستانه برگزاری نمایشگاه بهاره افراد فاقد پروانه کسب نسبت به اجاره و دریافت غرفه اقدام می‌کنند.

اسفنانی تصریح کرد: غرفه‌داران نمایشگاه‌های بهاره برای رصد و شناسایی باید دارای پروانه فروش و شناسنامه باشند و قیمت اقلامی که در این اماکن به شهروندان عرضه می‌شوند نیز باید مصوب قیمت اتحادیه‌ها ۱۵ تا ۳۰ درصد کمتر از قیمت عرضه در بازار باشند.


بیشتر بخوانید: قیمت‌های فروشگاه‌های بهاره غیر واقعی است/ افزایش قیمت کالاها تا ۱۲۰ درصد


وی افزود: غرفه‌های فروش از نظر بهداشتی مورد تأیید نیستند و مکان‌های مورد نظر برای غرفه‌داری قابل قبول نیستند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران درباره وضعیت نمایشگاه بهاره مصلی تهران گفت: طی بازدید نامحسوسی که شخصاً از نمایشگاه بهاره مصلی تهران به عمل آوردم، با وضع نامطلوب این محیط مواجه شدم، چراکه فضای در نظر گرفته شده برای عرضه محصولات متنوع به شهروندان، نسبت به حجم مراجعه کنندگان به این نمایشگاه مناسب نیست و کوچک است و این مسئله در شأن مردم ما نیست.

انتهای پیام/

وضعیت نامطلوب غرفه‌های عرضه کالا در نمایشگاه بهاره مصلی تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
واقعا اين نمايشگاه ها در شان مردم نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
آیاتعزیرات فقطوظیفه داردنظاره گرافزایش لجام گسیخته قیت باشد؟چرادرشهرستانهادرخصوص افزایش قیمت وگرانفروشی برخوردنمی شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
با سلام واحترام
یکی از دلایل شلوغی آن کم کردن فروشگاه بوده تا مردم را از نقاط مختلف شهر بخ مصلی بکشانند و گرنه چرا فروشگاه بهاره حکمیه امسال باز نشد؟ و فروشگاه های دیگر در سال های گذشته 5 فروشگاه بزرگ باز میشد و امسال به سه فروشگاه رسید در چنیین شهر بزرگی به جای اینکه دو فروشگاه اضافه کنند تو فروشگاه کم کردن این درست نیست فروشگاه در این ایام باید باز شود چون لازم است و لی تعداد آن باید زیاد باشد که در داخل فروشگاه ازدحام زیادی نباشد لطفا پیگیری کند در سال های آینده به تعداد فروشگاه ها افزوده شود نه کم
Iran (Islamic Republic of)
شمس
۰۰:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
به خدا این نمایشگاه مصلی ظلم در حق مردم است / 1- قیمتها گرانتر از فروشگاههای سطح شهر است یا در حد مساوی با مغازه ها است . 2- کیفیت اقلام خیلی بد است . 3- مکان کوچک و کثیف نه در شان نام مصلا است نه در شان مردم .4- ترافیک اطراف مصلی هم غیر قابل تحمل است .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۰:۴۷ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
اونی که پروانه داره اگه میخواست ارزون بده /تو همون مغازه خودش میداد ؟؟ قیمتها با بیرون فرقی نداره
آخرین اخبار