معاون فرهنگی تبلیغات لرستان مطرح کرد؛

میزبانی ۱۰۰ مسجد در برگزاری مراسم اعتکاف

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مراسم معنوی اعتکاف در ۱۰۰ مسجد برگزار می‌شود و آحاد مردم تا ۲۸ اسفندماه جاری می‌توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به پیش رو بودن ایام اعتکاف بیان داشت: ۲۵ اسفند ماه تا ۲۸ اسفند معتکفین می‌توانند نسبت به نام نویسی در مساجد اقدام کنند.

وی با اشاره به میزبانی مساجد در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف افزود: امسال مراسم اعتکاف در ۱۰۰ مسجد استان لرستان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان ادامه داد: بر اساس آمار شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف پیش بینی می‌شود امسال نیز بین ۲ تا ۱۳ هزار معتکف داشته باشیم.

وی بیان داشت: با توجه به تقارن ایام عید، اعتکاف و اردو‌های راهیان نور، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها ممکن است افزایش معتکفان را در مقایسه با سال قبل نداشته باشیم.

حجت الاسلام غلامی در ادامه از تشکیل ستاد اعتکاف در استان خبر داد و گفت: برنامه ریزی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی عضو این ستاد هستند، هدف از تشکیل ستاد اجرای مناسب برنامه‌ها است.

حجت الاسلام غلامی محفل انس با قرآن، تلاوت قرآن، قرائت ادعیه، سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی را از جمله برنامه‌های اجرایی در مساجد و در جمع معتکفان عنوان کرد.

انتهای پیام/د

میزبانی ۱۰۰ مسجد در برگزاری مراسم اعتکاف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار