مرزبان: نفت شخصیت خوبی پیدا کرده است/ قبل از پایان سال به بازیکنان پول می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازی‌های سختی که با تیم‌های بالای جدول رده بندی لیگ داشتیم را تقریبا پشت سر گذاشته ایم.

مرزبان: نفت شخصیت خوب پیدا کرده است/ قبل از پایان سال به بازیکنان پول می دهیمعلیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط این تیم جنوبی گفت: تیم فوتبال خوبی در زمین از خود ارائه می دهد و شخصیت خوبی پیدا کرده است و با کیفیت عمل می کند. بازی های سختی که با تیم های بالای جدول رده بندی لیگ داشتیم را تقریبا پشت سر گذاشته ایم و تنها بازی با تیم فوتبال سپاهان اصفهان باقی مانده است.

او در مورد عملکرد تیمش بیان کرد: امتیازات خوبی جمع آوری کرده ایم و توانسته ایم خودمان را از انتهای جدول کمی جدا کنیم. مسئولان باشگاه در تلاش هستند با کمک هایی که می گیرند مشکلات مالی باشگاه رفع شود تا ما بتوانیم کار خودمان را به خوبی انجام دهیم.

مرزبان در مورد بازی پیش روی تیمش در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: روز پنجشنبه باید در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال سایپا برویم که بازی سختی خواهد. امیدوارم با پیروزی در این دیدار بتوانیم یک عیدی بسیار خوب به مردم شهر مسجد سلیمان بدهیم.

او در مورد پرداخت بخشی از قراردادهای بازیکنان گفت: هنوز پرداختی نداشته ایم اما مسئولان با تلاش هایی که انجام داده اند قرار شده است تا قبل از پایان سال به بازیکنان پول بدهیم.


بیشتر بخوانید:

سپاهان در اندیشه‌ی بازگشت به صدر جدول / جدال حساس تراکتور و پدیده در تبریز

آخرین تغییرات برنامه مسابقات لیگ برتر اعلام شد

مرزبان: به بازیکنانم بابت بازی خوبی که انجام دادند تبریک می گویم


انتهای پیام/

صحبت های مرزبان در مورد آخرین شرایط تیم نفت مسجد سلیمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار