از ابتدای سال جاری تاکنون؛

انجام بیش از ۱۵۴ هزار ماموریت توسط اورژانس خوزستان

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان از انجام بیش از ۱۵۴ هزار ماموریت مربوط به حوادث درون و برون شهری در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

شهیار میرخشتی، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص تعداد عملیات‌های انجام شده توسط تکنسین‌های این مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: در این مدت ۱۵۴ هزار و ۵۴۱ ماموریت توسط نیرو‌های امدادی مرکز اورژانس فعال در سراسر استان انجام شد.

وی بیان داشت: از این تعداد ماموریت، ۱۰۲ هزار و ۷۵۶ ماموریت توسط مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

میرخشتی تصریح کرد: در مجموع حوادث شهری، به ۶۵ هزار و ۸۰۹ نفر امدارسانی شد، همچنین ۲۲ هزار و ۷۲ نفر که در حوادث جاده‌ای دچار حادثه شده بودند از خدمات درمانی اورانس بهرمند شدند.

این مقام مسئول اذعان داشت: همچنین در ۱۵۴ هزار و ۴۵۱ ماموریت توسط نیروه‌های امدادی مرکز فوریت‌های پزشکی، ۱۴ هزار و ۷۳۲ ماموریت مربوط به انتقال بیماران بین مراکز درمانی و بیمارستانی بوده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان در ادامه افزود: از ابتدای سال ۹۷ تاکنون، ۲۴ هزار و ۲۰۰ ماموریت مربوط به تصادفات و ۶۳ هزار و ۸۲۴ ماموریت مربوط به سایر حوادث انجام شده است.

شهیار میرخشتی با اشاره به اینکه در مدت مذکور به ۱۴ هزار و ۹۸۵ نفر امدادرسانی شد، اظهار کرد: همچنین نیرو‌های مرکز اورژانس به ۵۰ هزار و ۸۲۴ نفر مربوط به حوادث غیرتصادفی خدمات درمانی ارائه دادند.

وی گفت: ۷ هزار و ۲۱۵ نفر در حوادث جاده‌ای و ۱۴ هزار و ۸۵۷ نفر در حوادث غیرجاده‌ای امدادرسانی شده اند.

میرخشتی، تعداد بیماران قلبی که از ابتدای سال جاری تاکنون توسط نیرو‌های این مرکز به مراکز انتقال و یا خدمات درمانی دریافت کرده اند را ۶ هزار و ۴۲۴ نفر عنوان کرد.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خوزستان تصریح کرد: همچنین در مدت مذکور، ۳۳ عملیات غرق شدگی افراد در رودخانه‌ها و کانال‌های آبیاری سطح استان انجام شد.

این مقام مسئول بیان داشت: در ۲۱ عملیات اورژانس هوایی تویط مرکز فوریت‌های پزشکی خوزستان ۳۳ مصدوم جابجا شده اند.

انتهای پیام/گ

نگاهی به مجموع عملیات‌های مرکز اورژانس در سال ۹۷

برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.