نصیری:

کمپین «سلامت روان» از اردیبشهت ۹۸ در پایتخت راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل سلامت شهرداری تهران از راه اندازی کمپین سلامت روان از اواخر اردیبشهت ۹۸ خبر داد.

کمپین «سلامت روان» از اردیبشهت ۹۸ در پایتخت راه‌اندازی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، زینب نصیری مدیرکل سلامت شهرداری تهران در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با اشاره به اینکه آرامش اولین شرط روان سالم است، اظهار کرد: متاسفانه در کشور ما اختلالات روانی یک انگ محسوب می‌شود و قصد داریم با راه اندازی این کمپین این انگ از بیماران برداشته شود.

وی با بیان اینکه این کمپین از اواخر اردیبهشت ۹۸ آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: این طرح در چند مرحله اجرا و به منظور اجرای بهتر از تمام ظرفیت شهرداری و ۳۵۲ سرای محله استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه این کمپین با همکاری ۱۷ ارگان و نهاد علمی اجرا می‌شود، اعلام کرد: از جمله این نهاد‌ها و سازمان‌ها می‌توان به شورای اسلامی شهر تهران، انجمن روانپزشکی ایران، انجمن روانکاوی ایران، انجمن علمی روانشناسی، دانشگاه علامه، دانشگاه تهران، دانشگاه بهزیستی، وزارت بهداشت و قوه قضایه اشاره کرد.

نصیری در ادامه به ویژگی‌های چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی اشاره کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه حضور برند‌های شناسنامه دار در کنار زنان سرپرست خانوار است، گفت: از نکات جالب دیگر این نمایشگاه حضور غرفه دارانی از برخی از استان‌های کشورمان است که فضای خاصی را در نمایشگاه ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از سوی مردم با اسقبال خوبی مواجه شده است، اظهار کرد: این نشان دهنده برنامه ریزی صحیح از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه است.

زنان اصلی‌ترین مخاطبان برنامه‌های شهرداری تهران

وی درباره خدمات رفاهی نمایشگاه گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی و اقدامات انجام شده توسط اداره کل بانوان فضا‌های مناسبی به کودکان همچون «اتاق بازی کودک» و «اتاق مادر و کودک» اختصاص داده شده و افراد دارای معلولیت می‌توانند به راحتی در نمایشگاه تردد کنند.

مدیرکل سلامت شهرداری تهران با بیان اینکه ۹۰ درصد مخاطبان برنامه‌های شهرداری تهران زنان هستند، اظهار کرد: اداره کل بانوان توجه جدی به زیر ساخت‌های زنانه دارد و قطعا هر چقدر تعامل دو سویه بین دو اداره قوی‌تر شود می‌تواند خدمات بهتری به زنان شهر تهران ارائه شود.

انتهای پیام/

برگزاری کمپین «سلامت روان» از اردیبشهت ۹۸ در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
عدالت = آرامش = رفع بيماري هاي اعصاب و روان
آخرین اخبار