معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از آغاز بارش‌های رگباری واحتمال رعدوبرق از امشب در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسدی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: هوای استان امروز پنج‏شنبه ۲۳ اسفندماه صاف تا نیمه ابری از بعدازظهر بتدریج ابری از شب همراه با رگبار پراکنده، وزش باد واحتمال رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه آسمان مازندران روز جمعه ۲۴ اسفندماه ابری همراه با بارش پراکنده در گردنه‌ها و مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و کاهش دما خواهد بود، گفت:این وضعیت جوی از اواخر روز جمعه بتدریج با کاهش ابر پیش بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران افزود:وضعیت جوی استان در روز شنبه ۲۵ اسفندماه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

اسدی گفت:این وضعیت جوی در روز یکشنبه ۲۶ اسفندماه نیز صاف تا نیمه ابری – از بعدازظهر بتدریج ابری از سمت غرب استان همراه با بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی با بارش برف و وزش باد همراه خواهد بود.

وی افزود: آسمان مازندران روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه ابری همراه با بارش باران در ارتفاعات مه‌آلود با بارش برف، کاهش دما و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی گفت: وضعیت جوی استان در روز سه شنبه ۲۸ اسفندماه ابری همراه با بارش پراکنده در ارتفاعات مه‌آلود با بارش پراکنده برف بتدریج با کاهش ناپایداری خواهد بود.

انتهای پیام/آ

پیش بینی هوای مازندران  

برچسب ها: هواشناسی ، آب وهوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.