وزیر اقتصاد وارد باکو شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در رأس یک هیأت اقتصادی برای حضور در سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان، وارد باکو شد.

تنننبه گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل  از وزارت امور اقتصادی و دارایی، سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان روزهای ۲۳ و ۲۴ اسفندماه امسال در باکو برگزار خواهد شد.

در این اجلاس راهکارهای گسترش همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان در حوزه‌های سرمایه گذاری، تجاری، مالی و بانکی، گمرک و مسائل مرزی، ارتباطات، انرژی و محیط زیست، کشاورزی، امنیت غذایی و بهداشت، علمی و آموزشی و فرهنگ و گردشگری در قالب هشت کمیته تخصصی بررسی می‌شود.


بیشتر بخوانید: توسعه همکاری‌های تجاری از طریق طرح "یک پهنه، یک راه"


دیدار با الهام علی اف، رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و همچنین دیدار با نخست وزیر، وزیر اقتصاد، وزیر کشاورزی، رئیس بانک ملی، رئیس راه آهن، رئیس گمرک جمهوری آذربایجان، حضور در همایش تجاری مشترک و بازدید از کوی صنعتی پیراللهی حومه باکو از جمله برنامه‌های سفر دو روزه وزیر امور اقتصاد و دارایی کشورمان می‌باشد.

در پایان سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان چند سند مربوط به نتایج این اجلاس به امضای مسؤولان اقتصادی دو کشور خواهد رسید.

انتهای پیام/

برگزاری سیزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار