کواکبیان در مجمع عمومی خانه احزاب:

بودجه ۱۵ میلیاردی خانه احزاب را با خون جگر تصویب کردیم/ شورای مرکزی جدید از آن حفاظت کند

دبیرکل حزب مردمسالاری با اشاره به تصویب یارانه ۱۵ میلیاردی خانه احزاب خواستار حفاظت و حراست از آن شد.

بودجه ۱۵ میلیاردی خانه احزاب را خون جگر تصویب کردیم/ شورای مرکزی جدید باید از آن حفاظت و حراست کنندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری در سخنرانی در حین برگزاری انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب که امروز (پنج شنبه بیست و سوم اسفندماه) در وزارت کشور برگزار شده است،  گفت: همان‌گونه که می‌دانید دولت لایحه جامع انتخابات را به مجلس داده است، ولی آن چیزی که در مجلس مطرح است لایحه جامع انتخابات نیست بلکه طرح استانی شدن انتخابات است.

وی با بیان اینکه در این طرح برای اولین بار بعد از چهل سال اتفاق تازه‌ای افتاده است، گفت: در این قانون افراد می‌توانند علاوه بر اشخاص نام فهرست‌ها و لیست‌های احزاب را بنویسند و هر کسی که در حوزه انتخابیه فردی ۱۵ درصد آرا را بگیرد و در سطح استان بالاترین رای را بیاورد می‌تواند به مجلس برود.

دبیر کل حزب مردمسالاری تصریح گرد: اگر شورای نگهبان طرح استانی شدن را تصویب کند هم سطح پارلمان و هم سطح دموکراسی و هم سطح نگاه بخشی و جزیی به نمایندگان بالاتر می‌رود.

کواکبیان با اشاره به انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی گفت: افراد شورای مرکزی خانه احزاب باید وقت بگذارند و‌ای کاش بازرس آمار حضور و غیاب افراد را اعلام می‌کرد و افرادی که انتخاب می‌شوند باید بدانند ما با خون جگر ۱۵ میلیارد یارانه ۹۸ را در بودجه گذاشته‌ایم و شورای مرکزی باید از این مبالغ حفاظت و حراست کنند.

وی با اشاره به دیدار شورای مرکزی خانه احزاب با رئیس مجلس گفت: چرا شورای مرکزی نباید با رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه دیدار داشته باشند و من بالاتر از آن را هم درخواست می‌کنم و از مقام معظم رهبری هم درخواست ملاقات با احزاب را دارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار