یک هشتم نهایی لیگ اروپا

صعود چلسی با جشنواره گل در اوکراین/ فرار خفاش ها از حذف در دقیقه 93 در شب صعود ناپولی

در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، از ساعت 21 و 25 دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، از ساعت 21 و 25 دقیقه، سه دیدار همزمان برگزار شد که تیم های چلسی، ناپولی و والنسیا جواز حضور در دور بعد را کسب کردند.

تیم چلسی در شهر کیف اوکراین مهمان تیم دیناموکیف بود که با پنج گل حریف خود را در هم کوبید. در این مسابقه اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی شیرهای لندن هت تریک کرد و در دقایق پنج، 33 و 59 سه گل به ثمر رساند. دو گل دیگر چلسی را مارکوس آلونسو دقیقه 45 و هادسون اودوی دقیقه 78 به ثمر رساندند.

شاگردان ساری در بازی رفت نیز با سه گل حریف را در لندن مغلوب کرده بودند و در مجموع دو مسابقه با پیروزی هشت بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

صعود چلسی با جشنواره گل در اوکراین/ فرار خفاش ها از حذف در دقیقه 93 در شب صعود ناپولی

در دیگر مسابقه ، تیم ناپولی مهمان سالزبورگ بود که با نتیجه سه بر یک شکست خورد اما با توجه به پیروزی سه بر صفر در بازی رفت در ناپل، با پیروزی چهار بر سه در مجموع دو مسابقه راهی دور بعد شد. در این بازی آرک میلیک دقیقه 14 برای ناپولی گل زد و مونس دبور دقیقه 25، فردریک گولبرندسن دقیقه 65 و کریستوف لایگتب دقیقه 91 برای سالزبورگ در این مسابقه گل زدند.

صعود چلسی با جشنواره گل در اوکراین/ فرار خفاش ها از حذف در دقیقه 93 در شب صعود ناپولی

تیم والنسیا نیز در روسیه مهمان تیم کراسنودار بود که به تساوی یک بر یک دست یافت و با توجه به پیروزی دو بر یک در بازی رفت، جواز حضور در مرحله بعد را دریافت کرد. در این مسابقه سلیمانوف دقیقه 85 میزبان را پیش انداخت و در حالی که آماده برپایی جشن صعود بودند، خفاش ها در دقیقه 93 توسط گوئدس به گل رسیدند و در ثانیه های پایانی، از حذف شدن گریختند.

پنج مسابقه دیگر این مرحله از ساعت 23 و 30 دقیقه آغاز شده است.


بیشتر بخوانید:

جدال منچستریونایتد و آرسنال بر سر سهمیه لیگ قهرمانان/ شام آخر سولاری در رئال

 گل آزمون مانع شکست زنیت نشد/ تساوی اینتر و شکست سنگین آرسنال

چلسی و ناپولی کار رقیب را در خانه تمام کردند/ والنسیا به سختی پیروز شد


انتهای پیام/

نتایج مسابقات لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار