درخواست‌ شهید وزارت اطلاعات جهت اعزام به سوریه +عکس

تصویری را ازنامه درخواست‌ شهید حسن عشوری برای اعزام به سوریه جهت دفاع از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه(سلام الله علیهما) مشاهده می‌کنید.

شهید عشوریبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خردادماه سال گذشته و در پی عملیات وزارت اطلاعات یک گروه تروریستی که قصد انجام اقداماتی علیه امنیت مردم در لیالی قدر را داشت شناسایی و تعدادی از عوامل آن دستگیر شدند که به دنبال آن مقادیر زیادی سلاح و جلیقه انتحاری کشف شد. در جریان این عملیات موفق وزارت اطلاعات حسن عشوری از سربازان گمنام امام زمان(عج) به شهادت رسید.

گفتنی است، شهید عشوری اهل روستای گسکرمحله رودسر بود و اولین سرباز گمنام امام زمان(عج) بود که در درگیری با تروریست‌های گروهک تکفیری انصارالفرقان به فیض شهادت نائل آمد.

در ادامه تصویری را از  نامه درخواست‌ شهید عشوری برای اعزام به سوریه جهت دفاع از حرم حضرت زینب و حضرت رقیه(سلام الله علیهما) مشاهده می‌کنید.

شهید عشوری

انتهای پیام/

برچسب ها: شهید ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۰۴:۵۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام .خوشا به شما شهدا راه وطن و امنیت . شما ها کسانی بودید که لطف و عنایت امام زمان با شما ها بود .امیدوارم که شهادت در راه امنیت و وطن شامل این بنده حقیر نیز بشه .و از امام زمان می خوا هم که یک نظری به بنده هم بندازه . ارزوی شهادت داشتن خودش کمتر از شهادت نیست .جانم فدای رهبر و انقلاب و ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۳ دی ۱۳۹۹
خدا رحمتش کنه و در دو دنیا مارا شفاعت کن
آخرین اخبار