مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: برای ایام تعطیلات نوروزی پیش‌رو در ستاد و تمامی اداره‌های دامپزشکی شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه کشیک منظم برقرار شده است.

تمامی اداره های دامپزشکی در نوروز کشیک منظم دارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  امید حاج‌محمدی مدیر‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: برای ایام تعطیلات نوروزی پیش‌رو در ستاد و تمامی اداره‌های دامپزشکی شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه کشیک منظم برقرار شده و کارشناسان دامپزشکی به صورت تمام وقت آماده خدمات‌رسانی و رسیدگی به شکایات احتمالی هستند.

وی ادامه داد: تعهدات واکسیناسیون  دامپزشکی به پایان رسیده و تا به امروز بالغ بر ۱۳ میلیون سر رأس دام واحد‌های دامداری واکسینه شده است که ۱۷۰ رأس دام سنگین و بالغ بر سه میلیون دام سبک در خصوص بیماری‌های آبله، بروسلوز، تب برفکی واکسیناسیون انجام شده است.

وی افزود:امسال شاهد هیچگونه علائم بیماری در دام‌های استان نبودیم، به‌جزو یک مورد تب‌برفکی در شهرستان کنگاور که اخیرا شیوع داشت که با اقدام به موقع، دام‌های بیمار جمع‌آوری و بیماری تب برفکی دامی مهار شد.

به گفته وی امسال در کشفیات دام قاچاق ۱۲۹ رأس دام سنگین و یک‌هزار و ۱۳۸ دام سبک کشف شده که از این تعداد ۴۱ رأس دام سنگین و ۳۳۶ رأس دام سبک کشتار و مابقی نیز با رای مقام قضایی رأی برائت خورده است.

حاج محمدی در پایان ضمن تشکر از همکاری مردم از هم استانی‌ها خواست، هرگونه پیشنهاد، انتقال، شکایت و تقدیر را با شماره تماس ۱۵۱۲ و یا سامانه ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ به بازرسان اطلاع دهند.

انتهای  پیام/ز

 

 

۱۲۹ رأس دام سنگین و یک‌هزار و ۱۳۸ دام سبک قاچاق امسال کشف شد 

برچسب ها: دامپزشکی ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.