رئیس حوزه هنری بوشهر خبر داد؛

بازسازی لوکیشن فیلم محمد رسول الله (ص)

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: دستور بازسازی لوکیشن فیلم محمد رسول الله توسط مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی صادر شد.

بازسازی لوکیشن فیلم محمد رسول الله (ص)به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، امید پارسایی فر رئیس حوزه هنری استان بوشهر صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تخریب لوکیشن فیلم تاریخی محمد رسول الله (ص) اظهار داشت: فیلم تاریخی محمد رسول الله (ص) از آثار ارزشمند و ماندگار تاریخ سینمای انقلاب اسلامی و جهان اسلام محسوب می‌شود.

وی با انتقاد از تخریب سازه‌ها و دکور این فیلم تاریخی در ساحل بنود عسلویه بیان کرد: این تخریب باعث دغدغه و نگرانی‌های جدی در جامعه هنری و فرهنگی استان و کشور شد و این اتفاق غیرقابل توجیه بود.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر تصریح کرد: در این راستا طی نامه‌ای به مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی خواستار توقف روند فعلی و یا آتی تخریب محیط مذکور که ارزش‌های هنری و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای برای استفاده در سایر آثار آئینی، نمایشی و سینمایی کشور دارد شدیم و خواستیم که برای بازسازی و ترمیم مجدد آن فضای ارزشمند اقدامات عاجل صورت پذیرد.

وی افزود: در پی این درخواست مدیرعامل منطقه ویژه پارس در محل لوکیشن این فیلم در ساحل بنود حضور یافت و ضمن بازدید میدانی دستورات لازم برای ترمیم آسیب‌های وارده به قسمت‌هایی از این لوکیشن صادر کرد.

سید پیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس گفت: به زودی و با ترمیم این لوکیشن، روستای بنود از استان بوشهر به عنوان یک قطب گردشگری تبدیل خواهد شد.

وی افزود: از شروع ساخت این لوکیشن سازمان منطقه ویژه پارس نیز همراه بوده و علیرغم آسیب‌های فراوان وارد شده به این اثر فاخر، به زودی ضمن جبران خسارت‌ها، با برنامه ریزی صحیح، این محل می‌تواند در جذب گردشگر و ایجاد اشتغال برای ساکنین روستا به عنوان منطقه‌ای پررونق میزبان گردشگران باشد.

انتهای پیام/ف

دستور بازسازی لوکیشن فیلم محمد رسول الله  صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.