توضیحات شهردار تهران در خصوص صدور احداث مجوز برای ساخت ۶۲ برج باغ

حناچی در خصوص صدور احداث مجوز برای ساخت ۶۲ برج باغ توضیحاتی داد.

بحث ایمنی در خط ۷ مترو رعایت شده استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی در خصوص ایمنی خط ۷ گفت: ایمنی مهمترین موضوع ما است و قطعاً بحث ایمنی در خط ۷ مترو رعایت شده است.

شهردار تهران به موضوع تجهیزات و امکانات مترو اشاره کرد و گفت: بخشی از ایستگاه‌های میانی این خط با تغییرات صورت گرفته در خرداد ۹۸ آماده بهره‌برداری می‌شود.


بیشتر بخوانید؛ حفظ امنیت شهروندان اولویت ما و خط قرمز مدیریت شهری است


حناچی در خصوص افتتاح سه ایستگاه از خط ۶ مترو گفت: این پروژه تکمیل شده است و به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه سرفاصله خطوط را کاهش می‌دهیم، گفت: تعداد زیادی از ایستگاه‌های خط ۷ تا پایان سال ۹۸ آماده بهره‌برداری می‌شود.

شهردار تهران همچنین در خصوص صدور احداث مجوز برای ساخت ۶۲ برج باغ، گفت: صد هکتار از باغات را از دست داده‌ایم. قطاری را که می‌خواهیم متوقف کنیم حتماً خط ترمز دارد.

وی ادامه داد: ضابطه شورای شهر در این خصوص قابل دفاع است و وظیفه شورا و شهرداری حفظ باغات است.

شهردار تهران اضافه کرد: این ۶۲ برج باغ مانند پروژه‌های لای درمانده است و باید تعیین تکلیف می‌شد، شهرداری یا باید پول آن‌ها را پرداخت می‌کرد و یا موضوع را حقوقی بررسی می‌کرد که البته به لحاظ حقوقی به نتیجه نمی‌رسیدیم.

حناچی همچنین در خصوص انتخاب مدیرعامل بانک شهر، گفت: بعد از مشخص شدن اعضای هیأت مدیره مدیرعامل انتخاب می‌شود و در حال حاضر مدیرعامل فعلی با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

اظهارات شهردار تهران درباره ایمنی خط ۷ مترو

برچسب ها: شهرداری تهران ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار