پرداخت شش هزار وام قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: امسال صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، به مددجویان این نهاد شش هزار وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مجید مومنی مدیرکل کمیته امداد استان گفت: از ابتدای امسال تا کنون صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، شش هزار وام قرض الحسنه سه تا پنج میلیون تومانی به نیازمندان و مددجویان پرداخت کرده است.

مومنی با اشاره به اشتغال مددجویان گفت: ۱۲ هزار و ۹۰۰ طرح فعال در زمینه اشتغال داریم که هفت هزار و ۵۰۰ طرح مربوط به دو سال گذشته است و نظارت بر آن‌ها ادامه دارد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر ۲۰ درصد از اشتغال ایجاد شده در استان مربوط به کمیته امداد  است.

مدیرکل کمیته امداد استان به مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: ۴۲۵ واحد مسکن مهر را اجرا کردیم که برای این منظور ۱۱ میلیارد تومان اعتبار خارج از اعتبارات جاری استان اختصاص یافت.

وی گفت: نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار این اقدام است از این رو تلاش می‌کنیم برای سال آینده ۱۵۰ واحد مسکونی روستایی را بهسازی و نوسازی کنیم.

مومنی افزود: در حوزه انجام خدمات به مددجویان در بخش‌هایی که اعتبار دولتی نداشته و یا با کمبود اعتبار مواجه باشیم، از محل فروش املاک مازاد خدمات تعریف شده را به مددجویان ارائه می‌کنیم.

مومنی خاطرنشان کرد: در سال جاری با همت خیران و مردم نیکوکار ۹۰۰ دختر نیازمند و تحت حمایت از کمک جهیزیه بهره‌مند شدند.

وی افزود: همچنین برای تهیه پوشاک چهار هزار دانش آموز تحت حمایت نیز اقدام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: در حال حاضر ۲۹ هزار خانوار به طور مستمر و ۱۵ خانوار هم به صورت تک خدمتی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ک

 ۲۹ هزار خانوار به طور مستمر از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار