معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان گفت: اردیبهشت سال آینده مدارس شهیدفراهانی و سعدی به ابن‌سینا منتقل می‌‍شوند.

انتقال مدارس شهیدفراهانی و سعدی به ابن‌سینابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی اصغر ناظری‌پور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری همدان در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان با اشاره به جابه جایی هرچه سریعتر مدارس شهیدفراهانی و سعدی در شهر همدان افزود: با وقوع زلزله و ایجاد مشکلاتی برای این مدارس اولیای دانش‌آموزان نسبت به عدم استحکام بنا نگرانی داشتند و خواستار رفع مشکلات شدند.

وی با اشاره به اینکه تلاش میکنیم هرچه زودتر مدرسه ابن سینا به بهره‌برداری برسد و جابه‌جایی این مدارس انجام شود ادامه داد: باتوجه به اینکه در این خصوص کمبود اعتبارات مطرح شده، اما بهتر است مدرسه ابن سینا با پیشرفت ۹۲ درصدی زودتر به بهره‌برداری نرسد.

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری همدان با اشاره به اینکه در این جلسه مصوب می‌کنیم فروردین‌ماه سال آینده مدرسه ابن سینا به بهره‌برداری برسد افزود: مشکلاتی در خصوص پرداخت عوارض از سوی مدارس به شهرداری وجود دارد که می‌طلبد مسوولان آموزش و پرورش با شهرداری و شورای شهر مکاتباتی داشته باشند.

وی بیان کرد: تخفیف ۷۵ درصدی نسبت به پرداخت عوارض از سوی شورای شهر برای مدارس در نظر گرفته شده که رقم خوبی بود، این موضوع نشان می‌دهد نگاه فرهنگی از سوی مجموعه شورای شهر وجود دارد.

ناطری‌پور با بیان اینکه سال گذشته تاکید کردیم بخاری نفتی در مدارس وجود نداشته باشد و خوشبختانه امسال به طور کامل این بخاری‌ها از مدارس حذف شدند گفت: پنج درصد عوارض نوسازی را از شهرداری پیگیر بودیم که خوشبختانه مشکل حل شده و راهکار قانونی انجام و هماهنگی با خزانه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه فرمانداری تمام مسائل آموزش و پرورش را رصد می‌کند تا مشکلات به موقع حل شود افزود: مدیران نواحی حتماً با مدیران مدارس تعامل بیشتری داشته باشند و بازدید‌ها از مدارس بیشتر باشد.
انتهای پیام/ج

اردیبهشت سال آینده مدارس شهیدفراهانی و سعدی به ابن‌سینا منتقل می‌شوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.