خیری زمینه آزادی چهار زندانی سیستان و بلوچستانی را فراهم کرد

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: خیر و نیکوکار تهرانی با اهدای ۳۴۰ میلیون ریال مقدمات آزادی چهار زندانی جرائم غیرعمد این استان را در ایام پایانی سال و عید نوروز فراهم کرد.

 خیری زمینه آزادی چهار زندانی سیستان و بلوچستانی را فراهم کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سید عبدالحسین سجادی اظهار داشت: هفته گذشته نیز خیر دیگری با اهدای ۴۳۰ میلیون ریال موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان شد.

وی با اشاره به اینکه خیران نقش بسیار مهمی در آزادی زندانیان جرائم غیرعمد دارند، گفت: هم اینک بیش از ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد که بیشتر آنان محکومان مهریه و نفقه با بدهی بیش از ۱۰۱ میلیارد ریال هستند در زندان‌های این استان بسر می‌برند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۱۱۰ نفر زندانی جرائم غیرعمد از ابتدای امسال تا کنون از زندان‌های این استان آزاد شدند.

وی ادامه داد: افراد آزاد شده شامل ۱۷ نفر دیه تصادفات رانندگی، ۳۹ نفر بدهکاران مالی و ۵۴ نفر محکومان مهریه و نفقه بودند.

سجادی بیان کرد: برخی از افراد آبرومند و نیازمند جامعه به دلیل بدهی یا به صورت ناخواسته و جرائم غیرعمد راهی زندان می‌شوند که حمایت خیران و نیکوکاران از این افراد موجب رفع بسیاری از مشکلات اجتماعی جامعه و کاهش جمعیت زندان‌ها می‌شود.

وی ضمن قدردانی از خیر و نیکوکار تهرانی و همچنین دیگر نیکوکارانی که در این کار خداپسندانه و ارزشمند قدم بر می‌دارند، گفت: کمک‌های معنوی و نقدی خیران خداجو در راستای آزادی زندانیان نیازمند بیانگر درک درست مردم از جامعه اجتماعی، فرهنگ دینی و حس انسان دوستی مردم ولایت مدار ایران اسلامی و استان سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/گ

 زمینه آزادی چهار زندانی در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: ستاد دیه ، زندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار