چپرلی: کار تیمی باعث شد پدیده لیگ والیبال شوم

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: والیبال یک ورزش تیمی است و همین موضوع باعث شد تا پدیده لیگ برتر شوم.

سلیم چپرلی بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد انتخابش به عنوان پدیده لیگ برتر والیبال سال جاری گفت: کسب چنین موفقیتی در لیگ والیبال خوشایند بود. والیبال یک ورزش تیمی است و کار تیمی باعث شد تا به عنوان پدیده لیگ انتخاب بشوم. کادرفنی تیم پیکان برای من زحمت زیادی کشید تا این نتیجه برای من در سال ۹۷ به دست آید. تیم پیکان با محوریت حضور جوانان شکل گرفته و باشگاه اعتماد زیادی به والیبالیست‌های جوان کرده بود.

تیم ملی اولویت من است

والیبالیست تیم ملی گفت: حضور در تیم ملی والیبال اهمیت زیادی برای من دارد. در وهله اول تمام تلاش من این است که سال آینده در تیم ملی حضور داشته باشم. در گام دوم به لژیونر شدن فکر می‌کنم و قصد دارم سال آینده در لیگ ایتالیا بازی کنم. از لحاظ فنی کیفیت والیبالم را با بازی در کنار بازیکنان بزرگ دنیا بالا ببرم.

بدشانسی باعث حذف پیکان شد

او ادامه داد: تیم پیکان در تمام مدت لیگ عملکرد قابل قبولی را از خودش به نمایش گذاشت. ما تیم جوان و یک دستی بودیم، اما یک اتفاق بد باعث شد تا در مرحله پلی آف لیگ بازی را به سایپا واگذار کنیم. مقابل سایپا جلو بودیم، اما یک بدشانسی ما را از رسیدن به هدفمان دور کرد.

چپرلی افزود: ایگور کولاکوویچ مربی فوق العاده‌ای است. او به جوانان بها می‌دهد و سیستم مربیگریش بر اساس جوان گرایی است. ما جوانان با انگیزه هستیم و اگر به ما فرصت داده شود می‌توانیم خودمان را ثابت کنیم.

لژیونر شدن بزرگان والیبال باعث دیده شدن ما شد

والیبالیست تیم ملی تصریح کرد: از زمانی که بازیکنان بزرگ والیبال ایران لژیونر شده اند جا برای ما جوانان بیشتر باز شده است، سال‌ها قبل که بازیکنان باتجربه در لیگ حضور داشتند برای ما جوانان سخت بود که خودمان را نشان دهیم. مربیان تیم‌ها نمی‌توانستند با حضور چنین بازیکنان بزرگی به ما اعتماد کنند.

چپرلی در پایان خاطر نشان کرد: محمد وکیلی زحمات زیادی را در والیبال کشیده است تا جوانان مستعد را استعدادیابی کند. زحمات او بود که باعث شد جوانان زیادی به والیبال حرفه‌ای ایران راه پیدا کنند و در کنار بازیکنان بزرگ و مطرح کشورمان دیده شوند.


بیشتر بخوانید:

آرای کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

پورحسن: ناظر‌های والیبال اگر مشکل بینایی دارند بگویند برای آن‌ها عینک بخریم

زبردست: یک روزه نمی‌توانیم در والیبال معجزه کنیم

سایپا ۳ - شهرداری ارومیه/ خودروسازان اولین قدم را محکم برداشتند 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار