همزمان با سفر هیات دولت؛

بهره‌برداری و اجرای ۴۵۱ طرح کشاورزی در استان بوشهر آغاز می‌شود

همزمان با سفر هیات دولت به استان بوشهر و با حضور وزیر جهادکشاورزی، ۴۵۱ طرح با اعتبار هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد یا اجرای آن آغاز می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، ۶ هزار و ۸۸۷ نفر صاحب شغل می‌شوند.

محمدتقی منوچهری افزود: از جمله این طرح‌ها می‌توان به ۳۱۹ طرح در حوزه‌های آب، خاک و آبخیزداری اشاره کرد که با اعتبار ۵۴۹ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی ادامه داد: فردا ساخت بزرگترین شهرک شیلاتی کشور با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان به همت بخش خصوصی در بخش ریگ از توابع شهرستان گناوه آغاز می‌شود که با تکمیل آن، زمینه اشتغال هزار و ۴۶۰ نفر فراهم می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، از بهره‌برداری و آغاز اجرای ۲۳ طرح شیلاتی نیز با سرمایه گذاری سه هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال و اشتغال دو هزار و ۸۴۳ نفر خبر داد.

منوچهری آغاز اجرای فاز نخست شبکه‌های فرعی نخیلات دشتستان به مساحت ۱۰ هزار و ۱۰۰ هکتار و اعتبار ۱۸۰۰ میلیارد ریال را از دیگر طرح‌ها عنوان کرد وگفت: با حضور وزیر جهادکشاورزی ۱۴ طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی با ظرفیت ۳۵ هزار تن و اعتبار ۲۸۷ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که زمینه اشتغال ۱۲۵ نفر را فراهم کرده است.

وی یادآور شد: ۹۵ طرح گلخانه‌ای هم در سطح ۱۰۳ هکتار با اعتبار هزار و ۷۰ میلیارد ریال و ایجاد هزار و ۳۰ فرصت شغلی، به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: فردا ۶۴۰ طرح برخوردار از تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز با اعتبار هزار و ۴۲۵ میلیارد ریال و ایجاد هزار و ۴۲۹ فرصت شغلی افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/ک

آغاز بهره‌برداری و اجرای ۴۵۱ طرح کشاورزی در سفر هیات دولت به بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.