مرکز معاینه فنی شهرستان نایین معدنی تمام نشدنی

نماینده مردم نایین و خور وبیابانک در مجلس شورای اسلامی، مرکز معاینه فنی شهرستان نایین، این پایگاه را معدنی همیشه جاری با حیاتی ابدی دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،در آئین کلنگ زنی مرکز معاینه فنی نایین که با حضور مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هیئت همراه، نماینده مردم شهرستان نایین و خوربیانک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار نایین و مسئولین شهرستان برگزارشد، عباسعلی پوربافرانی با اشاره به اهمیت مرکز معاینه فنی در شهرستان گفت:اگر کلنگ افتتاح مرکزی بدون پول، مجوز و زمین زده شود و بروکراسی‌های اداری دست و پاگیر سرمایه گذاران باشد همان بهتر که کلنگی بر زمین زده نشود و حال که این مراسم در حال اجراست تمامی مسئولین استان و شهرستان دست به دست هم دهند تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از این پروژه باشیم.

عباسعلی پوربافرانی گفت:تمامی پروژه‌های در حال اجرا و مصوب اگر کارشناسی شده باشد فرقی نمی‌کند در زمان چه مسئولی به بهره برداری برسد مهم این است که مردم از نتایج حاصله بهره شایسته‌ای ببرند

وی احداث مرکز معاینه فنی شهرستان نایین را شروع یک پروژه و کار بزرگ در سطح شهرستان دانست و بیان نمود:حوزه‌ی ماشین‌های سنگین و سبک به مانند معدنی می باشد که تمام شدن در کارش نیست و تا حیات جاریست، جاری و همیشگی خواهد بود. با توجه به تردد بالا در محور‌های مواصلاتی به شهرستان اگر و اگر روزانه ۱۰ درصد از پتانسیل‌های تردد وسایل نقلیه عبور جذب شود زمینه‌های اشتغال و درآمد زایی شهرستان تا حدود چشم گیری تامین خواهد شد.

وی اظهار کرد:درخواست‌های زیادی با قصد احداث این مرکز در شهرستان توسط سرمایه گذاران به دستمان رسید، اما با توجه به معیار و شاخص‌های موجود، بهترین شرایط واگذاری این مرکز، واگذاری به تعاونی کامیون داران بوده است.

پوربافرانی تاکید کرد:تعاونی کامیون داران حق واگذاری مجوز این مرکز را به هیچ شخص و نهادی ندارد و فقط می‌توانند سرمایه گذاران را در جهت پیشرفت مرکز مشارکت دهند و مرجع تایید مجوز باید واگذاری مجوز را برابر ابطال آن قید کند.

 

انتهای پیام/ت

مرکز معاینه فنی نایین،پروژه بزرگی در حمل و نقل جاده ای نایین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.