باند ۶ نفره سرقت‌های مسلحانه در شهرستان ایرانشهر متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ز انهدام باند ۶ نفره سرقت‌های مسلحانه در شهرستان ایرانشهر و کشف مقادیری سلاح و مهمات و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مسروقه خبر داد.

باند 6 نفره سرقت های مسلحانه در شهرستان ایرانشهر متلاشی شدسردار محد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در پی گزارش سرقت‌های مسلحانه از سرنشینان خودروهای عبوری توسط اعضای یک باند در محور «بزمان - ایرانشهر» موضوع به صورت ویژه در دستور عوامل انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اظهارات چند تن از شکات این پرونده مشخص شد سارقان با سر و صورت پوشیده با موتورسیکلت یا خودرو؛ جلوی آنان را گرفته و با تهدید سلاح گرم خودرو و دیگر وسایل با ارزش آنها را زورگیری و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: افسران زبده پلیس امنیت عمومی شهرستان ایرانشهر با یک سری تحقیقات فنی و میدانی اعضای این باند سرقت‌های مسلحانه را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وی بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی ایرانشهر پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص فعالیت‌های مجرمانه اعضای این باند سرقت‌های خشن با هماهنگی مقام قضائی بامداد روز جاری با همکاری تیم‌های از یگان امداد، یگان تکاوری وارد عمل شدند.

سردار قنبری اظهار داشت: در این عملیات همزمان ۶ عضو خطرناک سرقت‌های مسلحانه در ۴ مخفیگاه مجزا دستگیر و یک قبضه سلاح غیر مجاز شکاری وینچستر، سه تیغه خشاب کلاش حاوی ۵۵ تیر جنگی ،۳۰ عدد فشنگ شکاری و یک دستگاه پژو ۴۰۵ مسروقه و ۲ عدد پلاک خودرو کشف کردند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات تکمیلی برای کشف سرقت‌های اعضای این باند و دیگر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

دستگیری باند حرفه ای سارقان مسلح

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار