کد خبر: ۶۸۶۹۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
معاون گردشگری استان تهران:

علیمحمدی گفت: کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری بدون تعطیلی در تمام ایام نوروز ۹۸، آماده ثبت و رسیدگی درخواست‌های مسافران و گردشگران است.

شکایات مسافران در ایام نوروز رسیدگی می شودبه گزارش حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران با اعلام اینکه استان تهران با داشتن بیش از ۲۱۰۰ دفتر خدمات مسافرتی بیشترین اجرای تور‌های نوروزی را دارد، گفت: با طرح‌های نظارتی که پیش از آغاز سفر‌های نوروی صورت گرفت انتظار می‌رود سال ۹۸ با کاهش شکایات مسافران روبرو باشیم.

علیمحمدی ادامه داد: رسیدگی به شکایات با حضور کارشناسان خبره معاونت گردشگری و نمایندگان بخش خصوصی انجام می‌شود و تمام تلاش معاونت گردشگری استان این است که با رعایت قوانین و استاندار‌های تعریف شده خاطرات خوبی را برای گردشگران ثبت کنیم.

معاون گردشگری استان تهران با اعلام اینکه برخورد قهری با دفاتر خدمات مسافرتی اولین و تنها اقدام کمیسیون رسیدگی به شکایات نیست، تاکید کرد: تلاش کارشناسان این کمیسیون بر حل و فصل دعاوی بین مسافر و دفاتر خدمات مسافرتی است، چون تعلیق هر دفتر خدمات مسافرتی تعطیلی یک بنگاه اقتصادی کوچک با حدود ۱۰ کارمند است.

علیمحمدی گفت: کمیسیون رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری در تمام ایام نوروز پذیرای مسافران و گردشگران است. همچنین سامانه ۰۹۶۲۹ و شماره تلفن ۰۲۱-۸۸۹۳۴۸۴۴ الی ۵ آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام/

کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
کانال تلگرام - پایین شرح خبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
سروش خبر
ایتا خبر
ویسپی خبر
گپ خبر
آی گپ خبر
بله خبر
توییتر خبر
اینستاگرام خبر
اپلیکیشن باشگاه خبرنگاران- صفحه خبر