وزیر بهداشت در بوشهر خبر داد؛

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه (س) خورموج

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پروژه خیر ساز کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه (س) خورموج با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۹۵۰ متر مربع افتتاح می‌شود.

کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه (س) خورموج افتتاح می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در وزارت بهداشت برای سال آینده برنامه‌هایی برای اجرا داریم که قطعاً به کمک دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد و مردم نیاز داریم، چون امروز بر خلاف گذشته که فرزندانمان را با ۵ دلار علیه ۶ بیماری مهلک مسری قابل پیشگیری با واکسن واکسینه کردیم، با بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان‌ها و همچنین حوادث جاده‌ای روبرو هستیم که تهدید جدی برای سلامت مردم و نظام سلامت هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: علیرغم فشار‌های سنگین اقتصادی به دلیل اعمال تحریم‌های ظالمانه، مصمم هستیم که پرداخت از جیب بیماران را کاهش دهیم، بیماران صعب العلاج، خاص و همچنین ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را مورد حمایت ویژه قرار دهیم.

نمکی با بیان اینکه مصمم هستیم که طرح تحول سلامت را که از دستاورد‌های مؤثر دولت بود را با جدیت ادامه دهیم اضافه کرد: با دستور رییس جمهور در سال آینده طرح تحول نظام سلامت را ادامه می‌دهیم و زیرساخت‌هایی مانند تخت‌های بیمارستانی، کلینیک‌ها و پلی کلینیک‌ها را برای تسهیل در دسترسی بیشتر مردم به خدمات، توسعه می‌دهیم.

وی ضمن تاکید بر لزوم حمایت ویژه از بخش خصوصی در حوزه سلامت، گفت: معاون درمان به تازگی از سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت یکی از مناطق استان بوشهر اطلاع یافت و فردا تلفنی این مجوز را صادر خواهد کرد و این نشان می‌دهد که ما مصمم هستیم تا بخش خصوصی را به شکل ویژه برای سرمایه گذاری در نقاط کمتر توسعه یافته حمایت کنیم و به آن، سوبسید‌های ویژه در خرید خدمت بدهیم تا ماندگاری بخش خصوصی در کنار مردم را مستمر و پایدار کنیم.

نمکی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در استان بوشهر به عنوان استان نمونه و آزمایشی، بتوانیم برخی از پروژه‌های وزارت بهداشت از جمله پرونده الکترونیک سلامت، سیستم ارجاع، پزشکی خانواده و به ویژه بهداشت دهان و دندان در مدارس و حذف پوسیدگی دندان دانش آموزان را آغاز کنیم.

وی از افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه (س) خورموج خبر داد و گفت: پروژه خیر ساز کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه (س) خورموج با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۹۵۰ متر مربع افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ف

کلینیک تخصصی بیمارستان زینبیه (س) خورموج افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.