تمجید رسانه آفریقایی از الماس سیاه آبی‌ها

رسانه آفریقایی نوشت: پاتوسی که در ابتدای ورودش به ایران نتوانسته بود مجوز بازی در لیگ این کشور را بگیرد، تا به اینجا برترین بازیکن تیمش لقب گرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رسانه آفریقایی،  آیاندا پاتوسی بازیکن اهل آفریقای جنوبی  تیم استقلال تهران که در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران به این کشور سفر کرد، ابتدا به علت برخی از قوانین فوتبالی این کشور، کارت بازی برایش صادر نشده بود.

اما پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره این بازیکن اهل شهر کیپ تاون، در لیگ ایران مجوز بازی پیدا کرد. پاتوسی در بازی اول تیمش طوفانی ظاهر شد و ۲ گل حساس به ثمر رساند و رفته رفته عملکرد خود را بهتر کرد که در نهایت باعث شد جزء بازیکن کلیدی استقلالی‌ها به حساب بیاید.

پاتوسی که در ابتدا توسط مسئولان ورزشی ایران اجازه بازی پیدا نکرده بود تا به اینجای رقابت‌ها برترین بازیکن تیمش لقب گرفته است. از ایران صحبت‌هایی مبنی بر تمدید قرارداد نیز با این بازیکن کلیدی به گوش می‌رسد. باید دید پاتوسی شخصا چقدر به ادامه فعالیت در ایران تمایل دارد.

چیزی که مشهود است، علاقه بی حد و حصر هواداران پرشمار تیم استقلال تهران است که در هر بازی به وی ابراز می‌شود.


بیشتر بخوانید:

خارجی‌های استقلال رفتنی شدند

 شکایت افشارزاده از استقلال / تیم های فوتبالی جریمه شدند

فتحی: مدیر عامل ذوب آهن احتمالا از سوی اماراتی ها مامور بر هم زدن آرامش استقلال است/ اگر قدرتش را دارد حکم جلب مرا بگیرد

بیانیه سازمان لیگ علیه فردوسی پور


انتهای پیام/

 تمجید آفریقایی ها از آیاندا پاتوسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار