گفتگوی عیدانه باشگاه خبرنگاران جوان با نیما کرمی مجری تلویزیون؛

جذابترین خاطراتم، آتش بازی‌ در چهارشنبه سوری بود/کار و تفریح ما در نوروز یکی است/عیدی پدرم را به یادگار نگه داشته ام

کرمی در گفتگویی عیدانه از اتفاقات سال ۹۷ و برنامه‌های خود برای سال جاری می‌گوید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سالهاست برنامه‌ای صبحگاهی از شبکه آموزش توانسته مخاطبان بسیاری را هر روز صبح پای شبکه آموزش بنشاند. شبکه ای که صبح‌ها با برنامه «صبح دیگر» و اجرای نیما کرمی روی آنتن می رود. البته نیما کرمی در کنار اجرای برنامه های تلویزیونی چون «صبح دیگر»، «دعوت» و ... کارگاهی مختصر در زمینه کارهای چوبی دارد و سعی می کند آن را بیش از پیش گسترش دهد.

 آقای کرمی، سال نو مبارک، سال گذشته برنامه شما یعنی «صبح دیگر» در جشنواره جام جم جزو آرای کثیر مردمی بود و لایق دریافت سرو شد.

 سال گذشته قطعا برای من از نظر کاری سال بسیار خوبی بود، چراکه همانطور که گفتید، «صبحی دیگر» دیده شد، البته که برای من مجری هم از نظر اجراهایی که داشتم خوب بود و راضی کننده بود، ولی ما هم مثل بقیه مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم و دغدغه آسایش خانواده خود را داریم. انشاءلله که در سال آینده اتفاقات خوبی نه تنها برای من بلکه برای همه مردم ایران رقم بخورد.

ما مجریان هم مثل بقیه درگیر مشکلات اقتصادی بودیم/ در نوروز کار و تفریح ما یکی است

 کاری جامانده از سال ۹۷ هست، که بخواهید آن را در سال جدید تکمیل کنید و دوباره به آن بازگردید؟

 نه خوشبختانه تمام کارهایی که برای آن در سال ۹۷ برنامه ریزی کرده بودم، را انجام دادم و تکمیلی چیزی ندارم.

 نوروز بهترین فرصتی است که بیشتر با خانواده خود باشید، و این را می دانم که بیشترین وقت شما در کنار همسرتان خانم زینب زارع و دختر عزیزتان می گذرد. برنامه ای برای سفر و تعطیلات چیده اید؟

بله قطعا، ما همیشه برنامه سفر را برای خود داریم و امسال هم در نظر داریم تا اصفهان، و اگر شد کیش و بندرعباس برویم. البته کار و تفریح ما با هم توام شده است. در اصل سرکار هستیم ولی در کنار آن هم تلاش خود را می کنم تا برنامه ای تفریحی برای خانواده خود داشته باشم.

 ایام نوروز در گذشته با نوروزی که رنگ و بوی مدرنیته گرفته است، چه تفاوتی دارد؟

بهترین ایام نوروز، همان دوران کودکیمان بود؛ رفت و آمدها بیشتر بود و اگر قرار بود سفری می رفتیم قطعا با همه فامیل بود.

ما مجریان هم مثل بقیه درگیر مشکلات اقتصادی بودیم/ در نوروز کار و تفریح ما یکی است

* خاطراتی از دوران کودکی خود در تعطیلات نوروز دارید؟

بچه های فامیل، کنار هم بودن ها بهترین خاطرات است. جذابترین خاطرات من آتش بازی‌ها در شب چهارشنبه سوری و ترقه بازی با کاغذهایی بود که خودمان درست می کردیم و خیلی برایمان هیجان داشت و حال می کردیم. همه چیز آن موقع خوب و خوش می گذشت.

*بهترین عیدی را از چه کسانی یا کسی دریافت کردید؟

نسبتاٌ همه عیدی ها برایم جذاب و ماندگار بود، منتهی در بین همه هدیه ها و اسکانس ها، یک اسکناس ۲۰ تومانی از پدرم دریافت کردم که یک امضای خاص شبیه شمع روی آن برایم زده بود. آن را خیلی دوست دارم و هنوز هم به یادگار نگهش داشتم.

* به عنوان آخرین سوال، برنامه شما برای سال جدید چه کاری و چه شخصی چیست؟

تمام تلاشم این است که تولیدی چوبی که دارم را وسعت بدهم و کارهایم را به برای ارسال به دیگر کشورها هم بفرستم و کارگاهم را گسترش بدهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار