وزیر دادگستری:

ساخت پتروشیمی متانول فاتح کیمیا در دیر آغاز شد

همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر روز یکشنبه با حضور وزیر دادگستری عملیات اجرایی طرح تولید متانول و زنجیره پایین دستی شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا در شهرستان دیر این استان آغاز شد.

ساخت پتروشیمی متانول فاتح کیمیا در دیر آغاز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سید علیرضا آوایی که به عنوان نماینده رئیس جمهوری و هیات دولت به شهرستان دیر سفر کرده است. در این آیین سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری گفت: دولت به این باور رسیده که هرچه در توان دارد به توسعه استان بوشهر کمک کند.

سید علیرضا آوایی افزود: در این شرایط ویژه و حساس بخش خصوصی برای کار و اشتغال مردم همت می‌کند و همه باید بخش خصوصی را یاری دهیم.

وی گفت: هر جا که بخش خصوصی برای سرمایه گذاری ورود کند دولت هم با در نظر گرفتن سایر شرایط کمک خواهد کرد.

مدیر عامل پتروشیمی فاتح کیمیا گفت: طرح تولید متانول و زنجیره پایین دستی شرکت پتروشیمی فاتح کیمیا در زمینی به وسعت ۱۳۰ هکتار در سه فاز اجرا خواهد شد.

حمید رضا صفری افزود: در مجموع برای این سه فاز ۱.۵ میلیارد یورو هزینه می‌شود که فاز اول آن ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز دوم آن اواسط سال آینده آغاز خواهد شد.

شهرستان دیر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب استان بوشهر قراردارد.

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه‌های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است.

انتهای پیام / ا 

ساخت پتروشیمی متانول فاتح کیمیا در دیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک دیری محکوم به مرگ
۱۹:۱۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
پتروشیمی در حریم شهر؟؟؟؟
که با پساب دریا را نابود کنند و صیادان ما بیکار شوند که چی بشه؟
وقتی حتی از نیروی بومی فقط برای شغل خدماتی استفاده میکنند