افتتاح و اجرای چهار طرح بندری در بوشهر آغاز شد

بهره‌برداری و اجرای چهار طرح توسعه بندری مجتمع نگین روز یکشنبه همزمان با سفر رئیس جمهوری درآیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی در بوشهر آغاز شد.

افتتاح و اجرای چهار طرح بندری در بوشهر آغاز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سیاوش ارجمند زاده مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر دراین آیین گفت: یکی از طرح‌های بهره‌برداری شده اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین است که با اعتبار بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال به همت بخش خصوصی احداث شده است.

سیاوش ارجمند زاده افزود: لایروبی پای اسکله مجتمع بندری نگین به حجم یک میلیون متر مکعب و با عمق ۱۲.۵ متر است که سازمان بنادر و دریانوردی با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال و ساخت جاده دسترسی جزیره نگین به طول ۹.۵ کیلومتر و یک پل به طول ۱۷۶ متر با اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال اجرای آن‌ها را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: لایروبی کانال داخلی و خارجی دسترسی بندر بوشهربا حجم پنج میلیون و ۷۵۰ متر مکعب و سرمایه گذاری یکهزار و ۹۰۰ میلیارد ریال دیگر طرح بندری است که اجرای آن آغاز شد.

طرح توسعه بندر بوشهر با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در سفر سال ۱۳۹۳ رئیس جمهوری به این استان آغاز شده است.

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری امروز یکشنبه در راس کاروان دولت تدبیر و امید برای دیدار مردمی، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح پروژه‌های چهار فاز پارس جنوبی، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های استان به صورت ویدئو کنفرانس و نشست با خبرنگاران به استان بوشهر سفر کرده است.

انتهای پیام / ا 

 بهرورداری  از  طرح‌ اسکله ۵۰ هزار تنی کانتینری مجتمع بندری نگین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.