هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا؛

میلان ۲ - اینتر ۳/ فتح دلامادونینا به دست شاگردان بحران زده اسپالتی

در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، دو تیم میلان و اینتر به مصاف هم رفتند که تیم اینتر موفق شد با نتیجه سه بر ۲ رقیب همشهری خود را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در حساس ترین دیدار هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۳ تیم های تیم میلان و اینتر در دربی دلامادونینا و در حضور حدود ۷۷ هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند که تیم اینتر موفق شد با نتیجه سه بر ۲ رقیب همشهری خود را شکست دهد.

در این مسابقه نراتزوری با یک گل زودهنگام دست یافت و ماتیاس وسینو در دقیقه سه دروازه میلان را باز کرد. در نیمه دوم باز هم اینتر این بار با ضربه سر دی‌فرای در دقیقه ۵۱ گل زد. گل باکایوکو در دقیقه ۵۷ میلان را به بازگشت امیدوار کرد، اما در دقیقه ۶۷ داور یک پنالتی برای افعی‌ها اعلام کرد که مارتینز آن را تبدیل به گل و بازی را سه بر یک کرد.

میلان در دقیقه ۷۱ توسط موساکیو بار دیگر اختلاف را به حداقل رساند. در دقایق پایانی رقابت اندکی جنجالی شد و داور در اقدامی جالب ابتدا کونتی از میلان را اخراج کرد، اما پس از بازبینی صحنه، این بازیکن را به بازی برگرداند و به او کارت زرد داد! این اقدام، اعتراض لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر و اخراج او از روی نیمکت را در پی داشت. در نهایت در نتیجه تغییری حاصل نشد و اینتر همانند بازی رفت روسونری را شکست داد تا حریف خود را در این فصل دبل کرده باشد.

این نتیجه در حالی رقم خورد که میلان طی هفته‌های اخیر اوج و جای اینتر بحران زده را در رتبه سوم جدول گرفته بود. شاگردان اسپالتی با این برد ۵۳ امتیازی شدند و دوباره به جای میلان ۵۱ امتیازی به رتبه سوم بازگشتند.


بیشتر بخوانید:

رم ۲ - امپولی ۱ / رانیری کارش را روی نیمکت گرگ‌ها با برد آغاز کرد

خوشگذرانی‌های سریالی ستاره فوتبال به بهانه مصدومیت!

ناپولی ۱ - یوونتوس ۲/ نبرد بر سر اسکودتو به پایان رسید


انتهای پیام/

پیروزی اینتر مقابل میلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار