اسکیت‌سواری امین حیایی روی آنتن تلویزیون!/ کنایه یک شرکت‌کننده به علیخانی برای دریافت وام میلیاردی + فیلم

آخرین مسابقه بزرگ استعداد یابی «عصر جدید» در سال ۹۷ روی آنتن شبکه سه رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته در آخرین مسابقه بزرگ استعداد یابی عصرجدید در سال ۹۷ شاهد هنرنمایی شرکت‌کننده ها در حوزه‌های مختلف بودیم.

ش

احسان علیخانی پیرامون موانع برای رسیدن به استعداد واقعی گفت: موانع زیادی برای کشف، رشد و پروش استعداد وجود دارد از جمله آقایان. خدا نکند اگر یک دختر یا بانو اتفاق بزرگی را رقم بزند یک تعدادی از آقایان حالشان بد می‌شود؛ حتی اگر کیمیا علیزاده برای ما در المپیک افتخار کسب کند. اگر خانم موفق در حوزه‌های مختلف حضور داشته باشد، یکسری‌ها ناراحت می‌شوند.

وی ادامه داد: سال هاست می‌خواهیم از این نگاه کلیشه‌ای دوری کنیم. دسته‌ای از آقایان تمام عمر خود را برای تحقیر کردن، نادیده گرفتن و مسخره کردن استعداد یک دختر گذاشته‌اند اما زمانی که خودشان صاحب دختر شدند و می‌فهمند چه استعداد مهمی دارد. فکر می‌کنم ما اگر خیلی مرد هستیم باید جامعه را امن‌تر کنیم تا با امنیت و آرامش تمام دختران این سرزمین به استعدادی که درونشان هست و کشف کردند دست پیدا کنند چراکه برای کشور خانواده و احوالات درونی خودشان از بهترین پله‌ها بالا بروند و اینگونه ما را یک مرد واقعی صدا می‌زنند.

ش

محمدرضا محمدى نمایش مفهومی-ورزشی را با قدرت عجیب دست خود اجرا کرد، داوران سه رای منفی به او دادند و رویا نونهالی به خاطر اینکه  جرات کرد و روی صحنه آمد به او رای مثبت داد.

این شرکت کننده گفت: می توانیم آغازگر یک موفقیت بزرگ باشیم و باهم زنگ را فشار بدهیم تا ما برویم و قوی تر برگردیم و این اتفاق باعث شد تماشاگران به افتخار این حرکت ارزشمند ایستاده آنها را تشویق کردند.

ش

فرزانه سراجى و بهناز صابری که در حوزه بازیگری فعالیت می‌کنند، نمایشی از گفت‌وگوی «خود» با «خود»را در سومین اجرای هشتمین قسمت عصر جدید اجرا کردند و با دو رای مثبت همراه شدند و با تشویق و نظر تماشاگران به مرحله پایانی قسمت هشتم راه پیدا کردند. اما در پایان این اجرا بشیر حسینی نسبت به رای دیگر داوران اعتراض داشت.

ش

گروه ۱۷ نفره پسران خورشید جشنواره‌ای از حرکات ورزشی جذاب را اجرا کردند و با توجه به هماهنگی و نظمی که در حرکات خود به نمایش گذاشتند با رای مثبت داوران مواجه شدند.

ش

استندآپ کمدی سیدعلى زرگر در «عصر جدید» روایت خنده‌دار عاشقی و خواستگاری را اجرا کرد که با تشویق تماشاگران مواجه شد و از طرفی سه رای مثبت دریافت کرد.

در بخشی از اجرای خود با توجه با اینکه همسرش مهریه خود را اجرا گذاشته است پیرامون افزایش قیمت سکه اجرای خود را ادامه داد تا اینکه راه حل پایانی خود را گرفتن وام میلیاردی از بانک به صورت قرض الحسنه و بلاعوض مطرح کرد.

ش

در پایان قسمت هشتم پسران خورشید با رای داوران به مرحله فینال راه پیدا کردند.

گفتنی است برنامه «عصر جدید» در حوزه استعدادیابی است و علاقه‌مندان به حوزه‌های ورزشی، سرگرمی، هنری و ... می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند. دکور «عصر جدید» زیر نظر سیامک احصایی، بازیگر و طراح دکور قدیمی سینما و تلویزیون ساخته شده است.

آریا عظیمی‌نژاد از آهنگسازان پرکار سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی هم ساخت موسیقی‌های این رقابت بزرگ را برعهده گرفته است.امین حیایی، رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی داوران این برنامه هستند که اجرا‌ها را با رای گیری ارزیابی می‌کنند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدبه
۲۲:۴۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
من این برنامه را خیلی دوست دارم استعداد آدم را خیلی بیشتر میکند با تشکر
Germany
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
واقعا افتضاحه اين برنامه نه داوري مناسب نه کيفيت نه اجراي خوب نه شرکت کننده خوب
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۲۲:۴۶ ۰۱ فروردين ۱۳۹۸
من که خیلی این برنامه را دوست دارم واز همه تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۴ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
متاسفانه داوران بد انتخاب شده اند و چهره علمی در ایشان دیده نمیشود وقتی فردی با اراده خودش ایست قلبی میدهد و ۸ ثانیه کامل توقف قلب دارد و دوباره احیا میشود هنری است که نباید فراموش شود ولی متاسفانه شخصی مثل خانم نونهالی رای منفی میدهد... داوران نباید همگی از یک صنف باشند و در این زمینه باید تجدید نظر شود... اعمال سلیقه شخصی توسط عالیخانی در مورد رای برخی شرکت کنندگان هم بی معنی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۵ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷
همه خوبن ب جز خانم اسمشم نمیدونم و نمیخوام بدونم صلاحیت نظر دادن ب مردم رو نداره ب هیچ وجه ممکن خواهش میکنم ب روز شدن برنانه این دارو رو هن حذف کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
برنامه خوبیه هرچند دکور و فرمش کپی برابر اصله
ولی حیف این برنامه با این داورا بخصوص خانم نونهالی
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۰۱:۳۱ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
داورهاش اصلا درست انتخاب نشدن چرا باید دوتا بازیگر بگذارند که هیچ تخصصی ندارند و موقع نظرخواهی. هم امین حیایی نمیدونه چی بگه هم رویا نونهالی باز روانشناس و موسیقی دان خوبه البته موسیقی دان حرفه ای
Iran (Islamic Republic of)
تبریزی
۱۸:۰۸ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
آقا به خدا ازاین برنامه تلویزیونی استعدادیابی ها در کشور ما واقعا جایش خالی بود . و همچنین یک همچنین برنامه زیبا . انصافا خیلی دیر ولی بالاخره شد . ممنونم از کلیه دست اندرکارانش .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
برنامه خوبیه ولی حیف که بعضی داوراش متخصص نیستن
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۲۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
خدایی 3 تا از داوراش خوب نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
چه ربطی ب علیخانی داشت کل مملکت منظورش بود مفسدای اقتصادی رو گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
برنامه خوبیه اما متاسفانه در انتخاب شرکت کنندگان دقت خوبی نشده مثلا خوانندگی اینا تو این سن وسال چه معنی داره اگه یه اهنگ سنتی بود یا بچه ای بود کم سن و سال باز یه چیز یا مثلا تاتر بازی کردن چی بود یا حضور عده ای با یه سری حرکاتی که الان می بینیم در دنیا همین اجراها با چه کیفیتی اجرا میشه و بعد چند نفر در سطحی بسیار پائین ان حرکات را انجام میدن و جالبه به فینال هم ره پیدا میکنن و بعد اینکه اصلا این همه اصرار علیخانی‌ در تاثیر رای داوران یعنی چی در کل برنامه خوبیه اما خیلی ضعیف باید خیلی بیشتر در انتخابها سختگیری بشه و بقولی بچه بازی نشه قسمتهایی خیلی بچه بازی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۰ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
هنر جنابعالی چیست؟ اینو بگو.
Iran (Islamic Republic of)
شام
۱۲:۲۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
برنامه ی تدارک دیده شده ی خوب وقابل تقدیراست.
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۲۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
برنامه قابل تقدیراست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
پسران خورشید فوق العاده بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۱۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
فقط مونده بود با نیسانم برم صندلیارو بیارم اینور که اجازه خروج نداشتم
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۴۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
باسلام
بایستی هر گروه یا فردی در مرحله بعد که فینال هست با رسته خود که موسیقی یا خوانندگی یا حرکات نمایشی و...رقابت کنند تا بهترین هر رسته انتخاب بشه
در مورد شعبده باز عکس یا فیلمی قرار ندادید هرچند ترفند خیلی ساده ای زد که من انتهای نمایش این فرد به خانواده گفتم چه ترفندی زده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
خب به ما بگو
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۳۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
ترفندش معلوم بووود.خودش از توی اون بسته زرد ها اسم هرکی روبروی داوطلبا بود رو برداشت خیلی ساده
Netherlands
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۷
الکی!!
آخرین اخبار